پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176689 تاریخ : 1394/10/02-02:04:17
,10026,
برقراری بیمه بیکاری 1651 نفر در لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

برقراری بیمه بیکاری 1651 نفر در لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از کسب رتبه چهارم کشوری این استان در ارزیابی اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 8 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازاداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، علی آشتاب با اعلام این خبر گفت: بی تردید از دست دادن غیر ارادی کار یکی از حوادثی است که نیروهای کار را تهدید می‌کند از این رو برقراری بیمه بیکاری راهکاری مناسب و مطمئن برای تأمین زندگی در چنین شرایطی است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه افزود: از دیگر شاخص های حائز اهمیت در این حوزه ، حمایت از کارگران واحدهای اقتصادی که با مشکل مواجه شده اند و کمک به واحد اقتصادی مشکل دار است که این اداره کل در سطح استان اقدامات مؤثری انجام داده است.


آشتاب در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری، گفت: از طریق اشتغال مجدد به دنبال برگشت منابع به تولید و کمک به توسعه جهت تامین نیروی انسانی و کاهش قیمت تمام شده تولید می باشیم.


وی با بیان اینکه بیمه بیکاری به افرادی تعلق می گیرد که بدون میل و اراده خود از محیط کار خارج می شوند، گفت: در هشت ماهه سالجاری برای تعداد یک هزار و 561 نفر در استان لرستان مقرری بیمه بیکاری برقرار شد.


علی آشتاب اظهار داشت: اداره کار از طریق تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در تلاش است که مقرری بگیران در زمان استفاده از بیمه بیکاری، به فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای بپردازند، تا این دسته از افراد راهی برای ورود به بازار کسب و کار به دست آورند.


وی افزود: در این راستا در هشت ماه امسال تعداد 500 نفر به آموزش فنی و حرفه ای معرفی شده و در حال کسب آموزش های مربوطه هستند.


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان طبق گزارش ارزیابی عملکرد وزارت متبوع از این اداره کل واحد بیمه بیکاری در زمینه کشف اشتغال پنهان، معرفی مقرری بیمه بیکاری به تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال مجدد برای مقرری بگیران و کمک به واحدهای مشکل دار رتبه چهارم را در بین استان های کشور از آن خود کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران