پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576977 تاریخ : 1400/01/21-10:51:32
,10031,
بررسی و معرفی آموزش تخصصی بورس ایران

بررسی و معرفی آموزش تخصصی بورس ایران

امروزه یکی از مهمترین دغدغه افراد یادگیری اصولی سرمایه گذاری در بازار بورس میب اشد، همراه ما باشید تا بهترین مرکز آموزش تخصصی بورس در کشور را به شما معرفی کنید.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از ایسنا، بنابراعلام سهامیر، آموزش تخصصی بورس یا به عبارتی آموزش جامع بورس در موسسه آموزش عالی سهامیر یکی از برترین و تخصصی ترین دوره های آموزشی در سطح کشور می باشد.

دوره بورس در این موسسه بطور انحصاری و در بالاترین سطح علمی در کشور برگزار می شود بطوری که این موسسه تاکنون توانسته بیش از 17000 نفر دانش پذیر را در حوزه آموزش بورس و آموزش فارکس راهی بازارهای مالی و سرمایه گذاری کند.

باید توجه داشت که امروزه، یکی از فعالیت های مفید و پرسود اقتصادی، ورود به بازار سهام و سرمایه گذاری در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری یک موضوع کاملا تخصصی محسوب می شود و هر فردی که علاقه مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است، باید آموزش های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد.

یکی از زمینه هایی که در آموزش های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تاکنون، بیش از 70 عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، در مجموعه عالی سهامیر ارائه و بیش از 200 هزار ثبت نام برای آموزش های حضوری، آنلاین و پکیج های آموزشی این حوزه انجام شده است.

کلیه متقاضیان و علاقه مندان به بازار بورس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه به نشانی sahamir-ac.com مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران