پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621301 تاریخ : 1401/08/26-22:45:08
,10027,
برای تحقق دولت هوشمند باید موضوع دیجیتال سازی خدمات بیمه ای را جدی تر دنبال کنیم

رئیس کل در بازدید از شعبه بیمه آسیا در استان گیلان:

برای تحقق دولت هوشمند باید موضوع دیجیتال سازی خدمات بیمه ای را جدی تر دنبال کنیم

سرمایه گذاری در حوزه ارزیابی ریسک های پروژه در کاهش خسارات احتمالی نقش انکارناپذیری را ایفا می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در جمع مدیران و کارکنان شرکت بیمه آسیا با اعلام این مطلب افزود: مدیریت هدفمند بیمه ای در گرو شناسایی نیازهای جامعه بیمه گر و بیمه گذار است و باید زمینه حرکت صنعت بر ریل توسعه فراهم شود.

رئیس کل بیمه مرکزی پرهیز از حواشی و توجه بر متن را راه حل اصلی عبور از چالش های بیمه ای ارزیابی کرد و اظهار داشت: خدمت بی منت به آحاد جامعه به ویژه بیمه گذاران در راس ماموریت های صنعت بیمه قرار دارد.
وی با برشمردن دستاوردهای درخشان نهادناظر و همچنین صنعت بیمه در حوزه راه اندازی و تکمیل سامانه های الکترونیکی، خاطرنشان کرد: برای تحقق دولت هوشمند باید مسیر دیجیتال سازی تمامی خدمات صنعت بیمه در کشور را دنبال کنیم.
رئیس شورای عالی بیمه با قدردانی از همراهی نمایندگان مجلس با سیاست های کلان اقتصادی و مصوبات شورای عالی بیمه، گفت: درخواست تشکیل فراکسیون بیمه به نمایندگان خانه ملت ارائه شده و امیدواریم با حضور نمایندگان دغدغه مند و آگاه به مسائل بیمه ای به زودی اجرایی شود.
وی از صنعت بیمه به عنوان نمونه برجسته یک صنعت مردمی ارزیابی کرد و افزود: به روزرسانی قوانین و آیین نامه ها در نهاد ناظر صنعت بیمه نشانگر اهمیت موضوع رضایتمندی آحاد جامعه از خدمات متنوع این صنعت به شمار می رود.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود از شرکت بیمه آسیا به عنوان مجموعه ای باسابقه و خوشنام یاد کرد و افزود: برای تحقق برنامه های توسعه ای و اسناد بالادستی و همچنین دستیابی به افق هفت درصدی ضریب نفوذ بیمه در کشور به تلاش مضاعف نیروهای مجرب صنعت بیمه و جوانان مبتکر و مسلط بر فناوری های روز نیاز مبرمی احساس می شود.
مهندس بهزادپور، استقرار سامانه ثبت تقلب و تخلف را در راستای صیانت از دستاوردها و منابع بیمه ای عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت بخشی به طرح ها و پروژه های نیمه تمام و سرمایه گذاری هدفمند شرکت های بیمه در مدیریت کاهش ریسک از ابزارهای توسعه صنعت بیمه محسوب می شود.
سکاندار صنعت بیمه در پایان از تلاش همه جانبه نهادناظر برای سرمایه گذاری در حوزه های بین المللی و ارتقای سطح تعاملات جهانی خبر داد و از شرکت های بیمه خواست تا در تعاملات خود جدی تر عمل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 187
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران