پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591828 تاریخ : 1400/09/17-13:01:46
,10028,22,
برآورده نمودن نیازهای مردم توسط تامین اجتماعی امری حسنه است

امام جمعه اقبالیه:

برآورده نمودن نیازهای مردم توسط تامین اجتماعی امری حسنه است

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین ضمن تاکید بر اینکه بعنوان مدیری خدمتگزار و کارگرزاده زیر نظر شما مردم انقلابی نیازمند همراهی می باشم، هدف از برپائی نشست های هم اندیشی رو در رو را پیگیری بجد خواست ها و مطالبات مراجعین و اخذ توشه ای برای آخرت عنوان نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قاریانپور، مدیرکل تامین اجتماعی قزوین ضمن بیان مطلب فوق افزود: تامین اجتماعی سازمانی خودگردان با مدیریت درآمد هزینه ای است و با گردش پولی خود و بدهی قابل توجه دولت در ارایه خدمات با برنامه ریزی عملیاتی پیش می رود تا تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود را پرداخت نموده و در نتیجه برای پرداخت ماهانه 21 هزار میلیارد تومانی خود به بازنشستگان با چالش مواجه نشود.

وی در ادامه تصریح نمود: تامین اجتماعی استان ماهانه 320 میلیارد تومان به 80 هزار خانوار مستمری بگیر و همچنین 15 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و نه میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت به جز هزینه های درمانی پرداخت می نماید و در حالی که با بدهی یکهزار میلیارد تومانی برخی کارفرمایان مواجه بوده لیکن این موارد پیشگفت کوچکترین خللی در ارایه خدمات نداشته و نخواهد داشت.
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین افزود: تورم، تولید و جمعیت سه شاخص اساسی در پایداری سازمان می باشد که متاسفانه ضمن تاکیدات موکد عظمای ولایت در ترغیب به رشد جمعیت کوتاهی شده و با جمعیت سالمندی ورودی سازمان تامین اجتماعی و درآمدهای آن کاهش داشته است.
قاریانپور پس از بیان خواست های مردم اقبالیه عنوان نمود: دغدغه شخصی ام ایجاد درمانگاه در اقبالیه و مهرگان بوده و از تدابیر و مساعدت های کمافی السابق استاندار محترم و نمایندگان مردمی استان در این مسیر بهره خواهیم گرفت.
وی ضمن بیان راه اندازی نسخه نویسی الکترونیکی و توقف صدور دفاتر درمانی و ارائه خدمات غیر حضوری سازمان با هدف اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی و کاهش مراجعات و هزینه های احتمالی و رضایت مخاطبین افزود: در صورت وجود مشکل با سامانه شبانه روزی 1420 تماس گرفته تا مشکلات مطروحه توسط مسوولین استانی و حتی سازمانی بطور مستقیم پیگیری شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین ضمن ارائه ی گزارشی از شرایط بیمه کارگران ساختمانی و وضعیت کنونی این قشر تاکید نمود: اگر فردی حتی سه روز در ماه را به شغل شریف کارگری ساختمانی مشغول باشد و به شغل دیگری در ماه اشتغال نداشته باشد شخصا پیگیری بیمه وی خواهم بود و نباید فراموش شود که با همراهی با دولت کریمه می توان امور را به پیش برد و موفق عمل کرد.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان از خدمات ارائه شده توسط شعبه اقماری تامین اجتماعی اقبالیه تقدیر نمود و خواستار پیگیری مدیریت در راه اندازی درمانگاه سازمانی برای خدمت به 70 هزار جمعیت این منطقه شد.
امام جمعه اقبالیه در ادامه برآورده نمودن نیازهای مردم اقبالیه را توسط تامین اجتماعی استان حسنه برشمرد و بعنوان صدقه جاریه نام برد.
ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در اقبالیه و راه اندازی بانک رفاه با اختصاص ساختمانی از سوی مسوولین اقبالیه، ایجاد شعبه دائمی سازمان، تسهیل در بازرسی کارگران ساختمانی از خواست های عمده مردم در این دیدار مردمی بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران