پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
بدهی بانکی ۶ نفر 2 برابر یارانه یک ماه مردم است

بدهی بانکی ۶ نفر 2 برابر یارانه یک ماه مردم است

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات نظام بانکی کشور گفت: امروز معوقه بانکی ۶ نفر به اندازه دو برابر یارانه یک ماه ملت است.

 

 

گروه

س به گزارش پایگاه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی در مسجد الزهرا(س) شهرستان اراک با اشاره به اینکه هر گروهی که به سنت الهی مقاومت توجه کرده است ب پیروزی رسیده، گفت: هرگاه ما به این سنت الهی عمل کرده‌ایم، یاری خداوند متوجه ما شده است. جوانان ما از این مرز و بوم بر پایه همین سنت الهی دفاع کردند و توانستند رحمت الهی را برای خود و کشورشان به ارمغان بیاورند.

وی افزود: این سنت الهی در دفاع مقدس جاری است و باید در تمام عرصه‌ها همچون اقتصاد، سیاست، سیاست خارجی، فرهنگ و اجتماع جاری شود و همه مومنین نسبت به این مهم اقدام کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کسانی که در موضع مسئولیت قرار می‌گیرند، این وظیفه برای آنها سنگین‌تر است. آنها تنها وظیفه فردی ندارند بلکه وظیفهب اجتماعی و سیاسی نیز دارند. وظیفه حکومت این است که ایمان را در تمام عرصه‌ها جاری کند تا این قاعده الهی برقرار شود.

جلیلی گفت: کار بزرگ حضرت امام(ره) این بود که دین را به جامعه آورد. هنر امام(ره) این بود که ایمان و تقوا را در تمام شئون مختلف کشور جاری کرد.

وی افزود: وظیفه حکومت این است که در این چارچوب فعالیت‌های خود را متمرکز کنند و تنها از فعالیت‌های سیاسی به دنبال کسب قدرت و یا قدرت اقتصادی نباشد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما نباید به دنبال یک قهرمان باشیم که مجموعه‌ای از اعمال را انجام دهد و تمام مشکلات حل شود.

وی یکی از مهمترین کارهای امام(ره) را بنا نهادن جمهوری اسلامی و الگو کردن ولایت فقیه دانست و افزود: توجه به رای مردم و آزاد کردن تمام ظرفیت‌ها بر مبنای اسلام از جمله مهمترین نتایج این الگو بود.

جلیلی با اشاره به اینکه در فتنه 88 عده‌ای قصد داشتند تا رای مردم را وتو کنند، گفت: این عده باور نداشتند که رای همه مردم باید مساوی باشد و می گفتند چون خواست آنها شخص دیگری بود، باید رای مردم وتو شو



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران