پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586117 تاریخ : 1400/05/20-09:41:36
,10028,
بخشودگی یک هزار میلیاردی کارگاه های آسیب دیده از کرونا

بخشودگی یک هزار میلیاردی کارگاه های آسیب دیده از کرونا

بیش از 55 هزار کارگاه در سراسر ایران که بعلت شرایط ظالمانه تحریم و اپیدمی ویروس کرونا دچار آسیب شده بودند از قانون بخشودگی جرایم بهره مند شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیری گنجه، مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران که در حاشیه نشست شورای معاونین این اداره کل سخن می گفت با ذکر مطلب فوق افزود : در سطح کشور بیش از 55 هزار کارگاه درخواست بخشودگی جرایم را داشتند. از این تعداد 2 هزار و 611 درخواست در سطح شعب اداره کل غرب تهران بزرک ثبت شده است که بیشترین درخواست بخشودگی جرایم به ترتیب در شعب 25 با 513 فقره شعبه یک 275 فقره شعبه 18 با 258 فقره و شعبه 28با 231 فقره از طریق سامانه ثبت شده است.

وی میزان بخشودگی جرایم کارگاه های تهرانی را بیش از یک هزار. میلیارد دانست و تصریح کرد: بیش از نیمی از کارگاه های بحران زده تحت پوشش اداره کل غرب تهران بزرگ که شرایط استفاده از طرح بخشودگی جرایم تامین اجتماعی را داشتند از این قانون بهرمند شدند.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ هدف از اجرای طرح بخشودگی جرایم کارگاه ها را کمک و مساعدت به کارگاه های بحران زده دانست و تاکید کرد: اجرای طرح بخشودگی جرایم با توجه به نامگذاری سال1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری دانست.
امیری گنجه تاکید کرد: با شروع تحریم های ظالمانه از سال 1396 و اپیدمی ویروس کرونا و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و در اجرای بند (ث) تبصره 5 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان به اجرا درآمد.
شایان ذکر است در سطح اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ بیش از 185 هزار کارگاه تحت پوشش این اداره کل قرار دارد که از این مجموع 80 هزار کارگاه فعال می باشند وی تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این کارگاه ها را بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران