پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669315 تاریخ : 1402/07/13-16:54:05
,3,22,
بانک قرض الحسنه مهر ایران طلایه دار بانکداری قرض الحسنه است

یک مقام دولتی:

بانک قرض الحسنه مهر ایران طلایه دار بانکداری قرض الحسنه است

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران طلایه دار بانکداری اسلامی است و امیدواریم روزی برسد که همه شبکه بانکی فریضه الهی قرض الحسنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با هدف تکریم مشتریان و در روز مشتری که برای نخستین بار به ابتکار بانک قرض الحسنه مهر ایران گرامی داشته شد، نشست هم اندیشی با مشتریان ارزنده بانک با حضور «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان و دکتر «ناصر چاوشی» مدیرکل بهزیستی در استان و دکتر «محمدنوید متقی» مدیرعامل جمعیت سازمان هلال احمر در استان اصفهان برگزار شد.

این نشست با هدف ارائه بهتر خدمات بانکی به مشتریان برگزار شد و دغدغه ها و انتظارات مشتریان مطرح شد.
در این نشست «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان با تشریح تاریخچه ای مختصر از روند تحولات بانک قرض الحسنه مهر ایران در عصر بانکداری دیجیتال و پیشرفت های شگرف این بانک در حوزه مذکور و بانکداری خرد داخلی و جوایز بین المللی کسب شده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران، از مدعوین خواست پیشنهادات سازنده خود را برای رشد و عملکرد بهتر بانک ارائه کنند.
در ادامه نشست دکتر «ناصر چاوشی» مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، فعالیت بانک در حوزه حقوق و دستمزد با عنوان طرح «مهریار» را ستودنی خواند و افزود: این ابتکار به عمل آمده برای گره گشایی ضروری نیروی انسانی هر مجموعه کارساز است.
وی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهریار روند دریافت وام را آسان کرده و این موضوع منجر به بهبود و رفع مشکلات و امنیت خاطر کارکنان سازمان ها و ادارات می شود.
«چاوشی» گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران طلایه دار بانکداری اسلامی است. امیدواریم روزی همه شبکه بانکی فریضه الهی قرض الحسنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران ثابت کرده با روش بانکداری اسلامی هم می توان سودده بود و مشکلات مردم را از طریق وام های قرض الحسنه حل کرد.
دکتر «محمدنوید متقی» مدیرعامل جمعیت سازمان هلال احمر استان اصفهان نیز در خصوص همکاری بیش از 7 ساله این سازمان با بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: مردم و آحاد جامعه از بانکداری قرض الحسنه و عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران رضایت دارند.
وی بیان کرد: فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران شفاف است و همین مسئله نقطه عطف و وجه تمایز آن با شبکه بانکی است و افزود: برای اینکه فعالیت این بانک قدرتمندتر از همیشه ادامه یابد، پیشنهاد می کنم طرح پایش مشتریان را اجرایی کنید.
«متقی» افزود: در این پایش بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق پرسش نامه هایی آنلاین و در فضای مجازی به جامعه های آماری متفاوتی از نسل هایی که از خدمات این بانک استفاده می کنند مراجعه کند و با شناختن نقاط قوت خود بر قوی تر ساختن آن ها تمرکز کند و با اطلاع از نقاط ضعف خود با ارائه خدماتی بهتر، نکات منفی را رفع کند.
مدیرعامل سازمان هلال احمر در استان اصفهان با اشاره به اینکه قرض الحسنه در استان اصفهان نهادینه است و در اکثر خانواده ها جاری و ساری است، رمز موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان را بنیه قوی اعتقادی به این فریضه الهی و قرآنی دانست و ابراز امیدواری کرد: با رفع نقایص احتمالی، این بانک در آینده بالنده تر از قبل خواهد شد.
در پایان نشست با دعوت از مدعوین محترم به پاس وفاداری خود به بانک مهربانی ها تندیس اولین نشست هم اندیشی به مشتریان ارزنده اهدا شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران