پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658422 تاریخ : 1402/05/26-01:02:38
,3,22,
بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین رتبه نخست بهره وری شعب را کسب کرد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین رتبه نخست بهره وری شعب را کسب کرد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین رتبه نخست میزان بهره وری کارکنان بانکی را کسب کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اساس آمارهای استخراج شده از عملکرد شعب استان قزوین در تیرماه سال جاری، بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین با 13 شعبه فعال و 63 نفر پرسنل، توانسته بالاترین درصد بهره وری را نسبت به بانک های دیگر استان ثبت کند.

این بانک در قزوین در قبال هر شعبه خود بیش از 4 هزار میلیارد ریال منابع بانکی جذب کرده و این عدد نشان دهنده بالاترین میزان بهره وری شعب در میان بانک های استان است.
همچنین این بانک به ازای هر نفر ازکارکنان خود بیش از 857 میلیارد ریال منابع جذب کرده که بیش از 4برابر متوسط بهره وری کارکنان بانک های استان بوده و رتبه نخست میزان بهره وری کارکنان بانکی در استان قزوین محسوب می شود.
افزایش سهم درصد بازار بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان بانک های استان قزوین
بر اساس آمارهای استخراج شده از عملکرد شعب استان قزوین، در سال جاری با رشد 29 درصدی منابع در پایان تیرماه 10 درصد از سهم درصد بازار منابع را به خود اختصاص داده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1401 نیز با بیش از 121درصد رشد منابع، رتبه نخست را در میان بانک های استان به دست آورده است.
این بانک در قزوین، در حوزه مصارف موفق شده به تنهایی بیش از 33 درصد وام قرض الحسنه استان از جمله ازدواج، اشتغالزایی، رفع نیازهای ضروری و ... را پرداخت کند و اگر کل وام های پرداختی استان شامل قرض الحسنه، خدمات و بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، صادرات و وام ارزی را مبنا قرار دهیم بیش از 5/6 درصد وام ها توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران