پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658414 تاریخ : 1402/05/26-00:49:50
,3,
بانک قرض الحسنه مهر ایران از تولیدات داخلی و اشتغال پایدارحمایت می کند

بانک قرض الحسنه مهر ایران از تولیدات داخلی و اشتغال پایدارحمایت می کند

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از تولید، اشتغال و افزایش قدرت خرید مصرف کننده، وام کالاکارت پرداخت می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «حسن پیمانی» مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از توجه این بانک به تولید، اشتغال و افزایش قدرت خرید مصرف کننده تقدیر کرد.

«پیمانی» در دیدار با مدیر شعب بانک در استان، اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره در مسیر خدمت رسانی به جامعه، عملکرد مطلوب و مناسبی دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان، گفت: این نقش آفرینی، نیاز به حمایت بیش از پیش صاحبان سرمایه و دستگاه های اجرایی مرتبط دارد تا توان پرداخت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران تقویت شود.
وی گفت: با توجه به نیاز جامعه، پرداخت وام قرض الحسنه کارآفرینی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار امری ضروی است. بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال گذشته 586 فقره وام اشتغالزایی با رقم 502 هزار و 900 میلیون ریال پرداخت کرد و بیش از 70 درصد اعتبار به اداره کل بهزیستی و 100 درصد اعتبار به اداره کل کمیته امداد تخصیص داد.
در ادامه دیدار «مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک در استان همدان با اشاره به پرداخت بیش از 5000 فقره وام کالاکارت با رقم بیش از 2هزار میلیارد ریال برای خرید کالاهای ایرانی مصرفی بادوام و خدمات پزشکی در سال گذشته، گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص حمایت از تولید داخلی، بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح «کالاکارت» را طراحی کرد تا با افزایش قدرت خرید مردم به فروش اجناس داخلی و رونق تولید و کسب و کار کمک کند.
«بهاروند» اظهار داشت: در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از 900 فقره وام کالاکارت با رقم بیش از 400میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از 112 درصد رشد کرده است.
وی افزود: متقاضیان می توانند بدون ایجاد معدل حساب، با مراجعه به وب سایت بانک یا اپلیکیشن «مهریران» برای دریافت وام کالاکارت اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران