پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657981 تاریخ : 1402/05/10-00:16:49
,3,
بانک قرض الحسنه مهر ایران از تولیدات داخلی در قالب طرح مهریار حمایت می کند

بانک قرض الحسنه مهر ایران از تولیدات داخلی در قالب طرح مهریار حمایت می کند

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه تولید در شرایط اقتصاد کنونی جهاد در راه خداست، گفت: طرح کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف تسهیل و خدمت رسانی به چرخه تولید و عرضه کالای ایرانی طراحی و اجرا شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک، «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک در استان قم، «مهدی شهریاری» مدیرعامل مؤسسه آتیه رفاه همکاران مهر ایرانیان و «رضا رمضانی» رئیس شعبه مستقل مرکزی طالقانی از گروه صنعتی پاکشوما (تولیدکننده انواع لوازم خانگی) بازدید کردند.

در این بازدید دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با ابراز خرسندی از ارتقا و توسعه فعالیت این مجموعه، گفت: خوشبختانه پیرو دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی به کشور شاهد رشد و رونق تولید ملی در این حوزه هستیم، گروه صنعتی پاکشوما نیز نمونه عینی این دستور بوده است.
وی ادامه داد: تا کنون بانک قرض الحسنه مهر ایران برای خرید اقساطی کالا و خدمات ایرانی با بیش از 7 هزار فروشگاه و مرکز قرارداد همکاری امضا کرده و متقاضیان می توانند برای خرید کالا از وام قرض الحسنه با کارمزد 4درصد استفاده کنند.


پنل های ارائه خدمت در پذیرنده های شرکت پاکشوما ایجاد می شود
دکتر «شمسی نژاد» از آمادگی بانک برای ایجاد پنل های ارائه خدمت در پذیرنده های معرفی شده از سوی گروه صنعتی پاکشوما خبر داد و گفت: ما یک طرح بسیار موفق در فروش بیمه خودرو با شرکت بیمه دانا داریم که متقاضیان می توانند بدون مراجعه به بانک از وام 12ماهه استفاده و خودروی خود را بیمه کنند.
وی ادامه داد: لازم است در فروشگاه های لوازم خانگی این اتفاق بیفتد و مشتریان تنها با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد بانک بتوانند از طرح اعتباری کالاکارت استفاده کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه با ارائه پنل خدمت در پذیرندگی (فروشگاه های طرف قرارداد) مشکل نوسان در عرضه و فروش نیز حل می شود، گفت: وقتی مجموعه ای توانسته در این شرایط اقتصادی با اشتغال زایی بیش از 2300 نفر در تولید و تنوع کالای لوازم خانگی ایرانی سرآمد شود، نه تنها ما بلکه همه مسئولان باید تمام قد در خدمت رفع نیازها و دغدغه های آن ها باشند.


طرح مهریار حامی کارکنان شرکت هاست
دکتر « شمسی نژاد» با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران به دنبال ارائه مجموعه ای کامل از خدمات بانکی به مردم است، گفت: طرح های بانک فقط به کالاکارت خلاصه نمی شود و به دنبال تحقق شعار«کارت مهر، کارت زندگی» هستیم و با این طرح در زمینه خدمت رسانی انواع بیمه ها، فروش انواع محصول، ایجاد سفرکارت و... فعالیت خواهیم کرد.
وی با تشریح طرح حمایتی از کارکنان سازمان ها و شرکت های تولیدی موسوم به طرح «مهریار»، گفت: در این طرح سازمان ها و شرکت های تولیدی با متمرکز کردن حساب حقوق و دستمزد کارکنان خود در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند از وام قرض الحسنه بهره مند شوند.
«شمسی نژاد» افزود: از زمان اجرای این طرح بیش از 23هزار میلیارد تومان ورودی منابع داشته ایم و 1800 سازمان و شرکت خصوصی و دولتی با اجرای طرح مهریار برای بیش از 500 هزار پرسنل خود وام قرض الحسنه فراهم کرده اند.


طرح های بانک قرض الحسنه مهر ایران منجر به رفاه عمومی مردم می شود
در ادامه این بازدید، «محمود ابراهیمی» مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما با تأکید بر اینکه طرح کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران به رشد تولید و رونق اقتصاد کشور کمک می کند، گفت: حمایت از تولیدکننده متعهد ایرانی می تواند خیر و برکت بانک قرض الحسنه مهر ایران را دوچندان کند.
وی یکی از مهمترین دغدغه های کنونی شرکت های تولیدی را تأمین نیروی انسانی، عنوان کرد و گفت: پیشنهادی را مطرح کردیم تا زندانیان جرائم غیرعمد را با حقوق و مزایای کافی به کار گیریم.
مدیرعامل شرکت تولید پاکشوما با اعلام اینکه در سال جاری توانسته ایم به رغم مشکلات عدیده 20 درصد افزایش سطح تولید داشته باشیم، گفت: در حال حاضر در تولید ماشین لباسشویی 34 درصد و در تولید ماشین ظرفشویی بیش از 40 درصد بازار کشور را در اختیار داریم.
وی از فعالیت 600 فروشگاه محصولات لوازم خانگی پاکشوما در سطح کشور خبر داد و گفت: متأسفانه به دلیل اینکه مردم در خرید لوازم خانگی دچار مشکل هستند، لازم است طرح فروش اعتباری و اقساطی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران تقویت شود و دغدغه پذیرندگان (فروشندگان) محصولات نیز در این مسیر کاهش یابد.
«ابراهیمی» با بیان اینکه جامعه کارگری باید از حمایت های ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران برخوردار شود، گفت: هر طرحی که منجر به اشتغال زایی و افزایش سطح رفاه عمومی مردم شود، مورد حمایت گروه صنعتی پاکشوما قرار می گیرد.
در پایان مراسم مدیران 2 مجموعه بر تقویت تعامل و همکاری های دوجانبه تأکید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران