پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247125 تاریخ : 1395/08/01-10:30:34
,2,
بانک صنعت و معدن براساس تجربه 60 ساله خود،‌آگاهانه و علمی از صنایع حمایت می کند

علی اشرف افخمی:

بانک صنعت و معدن براساس تجربه 60 ساله خود،‌آگاهانه و علمی از صنایع حمایت می کند

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با مصطفی سالاری استاندار بوشهر گفت: بانک صنعت و معدن بر اساس تجربه 60ساله خود ، آگاهانه و به روش علمی از صنایع کشور حمایت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک صنعت و معدن،  افخمی در این دیدار که با حضور مدیران دستگاه های دولتی و اداری استان برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: این بانک براساس یک برنامه توسعه ای و جامع نگر از صنایع کوچک ، متوسط و بزرگ حمایت کرده و بر اساس راهبردهای خود به طور همه جانبه در خدمت صنایع خواهد بود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های بانک صنعت و معدن در صنایع فولاد، پتروشیمی ، راه آهن و نیروگاه تصریح کرد: استان بوشهر به خاطر موقعیت سوق الجیشی برای این بانک از اهمیت زیادی برخوردار است و این بانک تمام توان خود را برای راه اندازی و به بهره برداری رساندن طرح های صنعتی و تولیدی استان به کار می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: ما حاضر به حمایت از همه صنعتگران استان بوشهر هستیم و حاضریم در طرح های صنایع دریایی و غذایی این استان که قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد سرمایه گذاری کرده و تسهیلات لازم را اعطا کنیم.

در ادامه این نشست مصطفی سالاری استاندار بوشهر ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه گفت: بسیار خوشحالیم که که می بینیم مدیران ارشد بانک صنعت و معدن امروز در این استان مهمان ما هستند و آمده اند تا امکانات و ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان را مشاهده کنند.

وی افزود : برای ما جای بسی خوشحالی است که بانک شما در تعدادی از طرح های تولیدی این استان سرمایه گذاری کرده و تسهیلات پرداخت کنند و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه استان بوشهر داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی از محرومیت ها و عقب ماندگی های تاریخی در این استان افزود : امیدواریم که عملکرد قابل تقدیر بانک صنعت و معدن سرلوحه سایر بانک ها و موسسات اعتباری قرار گیرد و آنها نیز با مشوق های لازم به میدان کمک به صنایع مختلف استان بوشهر بیایند و با اعطای تسهیلات سعی کنند زمینه های لازم را برای توسعه صنعتی استان فراهم کنند.

استاندار بوشهر در خاتمه اظهار امیدواری کرد که همکاری فیمابین بانک صنعت و معدن و ادارات این استان و سرمایه گذاران بوشهر بیش از بیش افزایش یابد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران