پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314403 تاریخ : 1396/11/04-09:37:13
,2,
بانک صنعت و معدن با راهبرد تولید محوری در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس:

بانک صنعت و معدن با راهبرد تولید محوری در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند

حسین نیاز آذری عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد بانک صنعت و معدن مثبت است چراکه این بانک با ایجاد فضای کسب و کار پویا و رونق تولید داخلی کشور توانسته در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، وظایف خود را به درستی عمل کند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومیبانک صنعت و معدن، نیاز آذری با بیان این مطلب افزود: این بانک یک بانک موفق است که با دانش و تجربه کافی در مسیر انجام ماموریت های خود حرکت می کند و باید در نظر داشت که حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن در اجرای سیاست های این بانک بسیار اثرگذار بوده است.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه ای است که با توجه به تخصصی که دارد قطعا بر بهبود وضعیت اقتصادی ، تولید ، صنعت و ایجاد اشتغال تاثیرمی گذارد.
عضو هیات رییسه کمیسیون عمران افزود: افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن بسیار ضروری است و دولت برای کمک به تولید و صنعت کشور باید این افزایش سرمایه را مورد توجه قرار بدهد.
نیاز آذری با اشاره به این که بانک صنعت و معدن یک بانک تولید محور است و به اشتغال و توسعه صنعت در کشور بسیار اهمیت می دهد افزود : با توجه به نشستی که اخیرا با مدیرعامل بانک صنعت و معدن داشتیم و رویکرد مثبتی که ایشان در جهت توسعه و رونق تولید و صنعت در استان مازندران و همچنین بابل داشتند قطعا تحولات مثبت بیشتری را در این استان شاهد خواهیم بود.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران