پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670325 تاریخ : 1402/09/06-17:55:06
,1,
بانک صادرات ایران رتبه اول پرداخت وام ودیعه مسکن فرزند سوم

بانک صادرات ایران رتبه اول پرداخت وام ودیعه مسکن فرزند سوم

بانک صادرات ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از 1200 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم پرداخت کرد که بر اساس آمارهای بانک مرکزی رتبه اول را در بین پنج بانک بزرگ کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف کمک به اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ها، در هشت ماه ابتدای سال 1402 بیش از 1254 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم به متقاضیان پرداخت کرد. بر اساس آمارهای بانک مرکزی، بانک صادرات ایران در این مدت رتبه برتر را در پرداخت این وام و حمایت از خانواده های فاقد مسکن داشته است.

خانواده های فاقد مسکن که فرزند سوم یا بیشتر آنها از ابتدای فروردین 1399 به بعد متولد شده اند و تسهیلات مسکن از شبکه بانکی کشور دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران از مزایای این وام بهره مند شوند.
بانک صادرات ایران در سال گذشته نیز با پرداخت 510 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم، از خانواده های متقاضی دارای شرایط حمایت کرد و روند پرداخت این وام همچنان با تکمیل مدارک متقاضیان در حال انجام است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران