پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 102962 تاریخ : 1393/09/25-01:33:37
,1,16,17,
بانک دی گواهینامه کیفی

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی خبر داد:

بانک دی گواهینامه کیفی "مدیریت رسیدگی به شکایات" دریافت کرد

بانک دی موفق به دریافت گواهی‌نامه کیفیت ISO 10002:2004 در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانک دی با شعار ارزش‌آفرینی همواره رضایت مشتریان را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بدین منظور در ابتدای سال جاری اقدام به پیگیری و انطباق روال‌های جاری با استانداردها کرد و نهایتا گواهی‌نامه کیفیت مدیریت رسیدگی به شکایات در آذرماه 93 پس از انجام ممیزی نهایی به بانک دی اعطا شد.

مسعود عابدینی با بیان اینکه ISO10002 چارچوبی بین‌المللی برای مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت رضایت‌مندی مشتریان است، افزود: این استاندارد باعث می‌شود که با طبقه‌بندی نیازهای مشتریان، مجموعه گواهی‌گیرنده در مسیر مشتری مداری حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه ISO 10002  ازاستانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت است که در سازمان جهانی استاندارد تدوین شده، ادامه داد: تعهد مدیریت برای اجرای این سیستم رکن اصلی است و کلیاتی شامل موارد زیر را در بر می‌گیرد؛ تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی، ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات، تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا و خدمات مورد نیاز، ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان و کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده.

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی خاطرنشان کرد: ما در بانک دی تلاش کرده‌ایم همه موارد و الزامات این استاندارد در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات را رعایت کنیم به طوری که پاسخگویی به شکایت به روشنی انجام شده و اصل بهبود مستمر به نحو مناسبی در رسیدگی به آنها رعایت می‌شود.

گواهی‌نامه کیفیتISO 10002:2004  از سوی موسسه بین‌المللی استاندارد کیفیت (ISC) صادر شده و در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان به سازمان‌ها و بنگاه‌ها اعطا می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران