پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579148 تاریخ : 1400/02/08-10:56:56
,1,25,
بانک تجارت و ایمیدرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند

با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت:

بانک تجارت و ایمیدرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند

تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف تامین مالی واحدها و پروژه های دارای اولویت (طرح تام) با حضور وزیر صمت و مدیرعامل بانک تجارت منعقد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک تجارت، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) با اشاره به خدمات گسترده بانک تجارت به شرکت های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سابقه تعامل بانک تجارت با شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی و معدنی در حوزه های مختلفی همچون خودروسازی و معادن بزرگ مس نشان از رویکرد مثبت این مجموعه به حمایت از تولید و اشتغال داشته و همواره در تلاش هستیم از طریق ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی پشتیبانی مطمئن برای شرکت های صنعتی و معدنی باشیم.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سرویس های متنوع ارزی و ریالی این بانک یادآور شد: شبکه گسترده بانک تجارت در داخل و خارج از کشور همواره آماده خدمت رسانی به طرح های دارای اولویت مجموعه وزارت صمت است و امیدواریم امضای این تفاهمنامه تبدیل به نقطه عطف جدیدی در توسعه همکاری ها شود.

دولت آبادی با بیان اینکه تفاهمنامه طرح تام دارای ظرفیت های گسترده و مفاد جامع و کاملی است افزود: بانک تجارت آمادگی این را دارد در کنار تعهدات مندرج در این تفاهمنامه، از طریق خدمات نوین تامین مالی در راستای کاهش هزینه های تامین مالی طرح ها و پروژه های دارای اولویت مجموعه ایمیدرو ، پشتیبان و حامی این دسته از شرکت ها باشد.

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم با تشریح ظرفیت های اقتصاد ایران در صنایع مختلف گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت خود را موظف می داند که زمینه را برای جذب نقدینگی بخش خصوصی فراهم آورده و با افزایش کارآیی صنایع، فضا را برای صاحبان پول و سرمایه قابل قبول سازد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حمایت های گسترده شبکه بانکی از بخش تولید، این عملکرد را مطلوب توصیف کرد و گفت: در سال 1399 با وجود شیوع بیماری کرونا و فشارهای حاصل از تحریم های گسترده بر اقتصاد کشور، خوشبختانه صنعت کشور رشد قابل قبولی را به ثبت رساند.

رزم حسینی ابراز امیدواری کرد با پیشبرد اهداف طرح تام و امضای تفاهمنامه همکاری با بانک های کشور گام های موثری در فعال سازی ظرفیت های راکد واحدهای صنعتی و معدنی برداشته شود.

در این مراسم جمعی از معاونین و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت و شریفیان معاون مدیرعامل در راهبری بازار و توسعه کسب و کار حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران