به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ بنابر اعلام امور بازرسی و حسابرسی؛ ارزیابی مذکور در پنج شاخص و مجموعا 43 زیرشاخص صورت گرفت که این بانک در شاخص چهارم با عنوان "رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان" صد درصد امتیاز تخصیصی را کسب نمود.
پست بانک ایران علاوه بر کسب رتبه مذکور، موفق به کسب امتیاز عالی 981 از 1000 امتیاز مدون برای شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد بانکها در سطح وزارت امور اقتصادی و دارائی و همچنین احراز امتیاز حداکثری از شاخص اختصاصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بهعنوان یکی از برنامه های توسعهای در سال 1396 شد.
گفتنی است: پیش از این، بازرسی پست بانک ایران براساس ارزیابی وزارت اموراقتصادی و دارائی از عملکرد سال 1395 از مجموع 1000 امتیاز شاخصهای اختصاصی توانست981 امتیاز کسب و جایگاه مطلوبی را براساس این به خود اختصاص دهد.