به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در مراسم دیدار با کارشناسان سرپرستی و اعضای شبکه فروش همه کارکنان و نمایندگان را خانواده بیمه کوثر و بزرگ ترین دارایی آن دانست و گفت: دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذی نفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق می یابد.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف اصلی بیمه کوثر است و انتظار داریم سرپرستی استان اردبیل با تحقق اهداف و ارتقای شاخص های عملکردی از طریق تلاش بیشتر و انسجام تیمی به رتبه های بالاتر در شرکت دست پیدا کند.
وی با تاکید بر تنوع بیمه گذاران و گستردگی جامعه هدف، خدمت رسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر برشمرد و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی می دهد اهمیت ویژه ای می یابد.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر، اصول سیاست گذاری، راهبری، برنامه ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی شده است و اختیارات حداکثری در حوزه های مختلف برای مدیریت ریسک و پاسخگویی مناسب به مشتریان به سرپرستی های استانی تفویض شده و ادامه می یابد.
در این جلسه مقرر شد برگزاری مستمر جلسات آموزشی بالاخص درخصوص افزایش سهم بیمه های زندگی تقویت شود.