پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589279 تاریخ : 1400/07/03-15:14:37
,10026,22,
بازدید مدیرعامل بیمه ایران و هیأت همراه از شعب مازندران

بازدید مدیرعامل بیمه ایران و هیأت همراه از شعب مازندران

مدیرعامل بیمه ایران و هیأت همراه از شعب استان مازندران بازدید و با همکاران تبادل نظر و گفت و گو کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در ادامه سفر سید مجید بختیاری به استان های شمالی کشور، مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه طی نشست هایی در شعب استان مازندران به بررسی مشکلات و ارائه راه حل هایی برای برطرف ساختن آنها پرداختند.

درجلسه ای که در شعبه مرکزی ساری و باحضور مدیر کل شعب استان، اعضای اجمن صنفی نمایندگان استان، همکاران شعب و نمایندگی ها برگزار شد، ابتدا نمایندگان و سپس کارکنان و روسای شعب در سخنانی به تشریح عملکرد، مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه، مدیرعامل بیمه ایران ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات، برای بررسی موارد یادشده دستور لازم را صادر کرد.

سید مجید بختیاری با ابراز رضایت از روند رو به رشد آمار و عملیات بیمه گری استان مازندران خواستار تلاش و مشارکت بیشتر، همراه با همدلی و استفاده بهینه از ایده های نو با تفکر نو اندیشی همکاران و نمایندگان در بهبود امور شد.

وی با اشاره به اینکه باید هر یک از ما کارکنان و نمایندگان از برند و شأن شرکت بیمه ایران حفاظت و حراست کنیم و قدرت و ابتکار عمل بالاتر و بهتر و نیز فکر نو و خلاق داشته باشیم، افزود: باید کیفیت مدیریت در شرکت هر روز بالاتر و بهتر شود؛ همواره در حال جذب و با حداقل امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران بر ضرورت استفاده بهینه از داشته های خود تاکید کرد و گفت: باید پروژه های راهبردی و انسجام سازمانی،

اخلاق مداری و جانشین پروری سرلوحه اهداف این شرکت بزرگ دولتی باشد .

گفتنی است، در این بازدید ها آقایان صفرزاده معاونت فنی و فراشیانی معاونت هماهنگی حقوقی وامور استانها مدیر عامل بیمه ایران را همراهی می کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران