پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669443 تاریخ : 1402/07/19-19:39:49
,10026,
بازدید مدیرعامل بیمه ایران از اداره کل فناوری اطلاعات و آمار

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از اداره کل فناوری اطلاعات و آمار

حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به همراه سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری در اداره کل فناوری حاضر و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت حوزه فناوری شرکت قرار گرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی که هدف از این حضور را دیدار چهره به چهره با همکاران عنوان نمود پس از دریافت گزارش مبسوط همکاران اظهار داشت منتظر فرصت مناسب بودم که از نزدیک مراتب قدردانی و سپاس خودم را به صورت حضوری به همکاران ابلاغ کنم

وی با اشاره به لزوم حفظ امادگی در مواجهه با خطرات احتمالی گفت کار ما بیمه گری و برنامه ریزی برای دفع خطر می باشد و لذا همواره باید برنامه لازم را داشته باشیم. تجهیزات را نوسازی کنیم و از مدل های جدید تر استفاده کنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به تلاش شبانه روزی و حضور تمام وقت اخیر همکاران در اداره کل فناوری اطلاعات برای رفع مشکل قطعی سیستم اشاره داشت با توجه به فرسودگی بعضی از قطعات درخواست خرید و نوسازی متناسب با نیازهای روز را برای هیات مدیره محترم ارسال کنید و حتما هیات مدیره هم همراهی لازم را خواهندداشت.
مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه برای بقاء شرکا و تضمین آینده باید مدل ذهنی خودمان را در حل مسایل عوض کنیم اضافه نمود از تلاش همه همکاران سابق در فناوری تشکر میکنم اما باید بپذیریم که اتفاق خیلی خوبی در حوزه فناوری اطلاعات در بیمه ایران اتفاق افتاده است برای مثال جناب دکتر خاندوزی از خدماتی که در برنامه کاربردی درمان ارایه میشود بسیار خرسند شده و دستور داده شده که تمام خدمات از مسیر این نرم افزار به بیمه شده گان ارائه شود
در ابتدای این دیدار سلامی با اشاره به حضور شبانه روزی اخیر در خصوص اقدامات ترمیمی صورت گرفته گزارش خود را ارائه و در ادامه بابایی مدیر کل فناوری اطلاعات و معاونین به بیان دلایل وقوع اختلال در سیستم های نرم افزاری شرکت پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران