پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252883 تاریخ : 1395/10/07-10:18:39
,1,22,
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از صنایع شیمیایی کرمان

به منظور حمایت از تولیدات داخلی انجام شد:

بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از صنایع شیمیایی کرمان

مدیریت شعب استان کرمان و هرمزگان بانک ایران زمین در راس هیاتی از مدیران ارشد این مدیریت از شرکت صنایع شیمیایی کرمان بازدید و با مدیران این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولیدات داخلی خواجوئی مدیر شعب استان کرمان و هرمزگان به همراه مدیران ارشد این مدیریت با مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین و آقای مهرابی مدیرمالی شرکت دیدارکردند.

خواجوئی در این دیدار ضمن معرفی خدمات نوین بانک ایران زمین و انجام هر چه بهتر تعاملات بانکی با مشتریان کلان، توضیحاتی در خصوص نحوه ی ارائه خدمات در جهت صدور ضمانت نامه های بانکی و دیگر خدمات قابل ارائه از طرف بانک به شرکت فوق بیان کردند.
حاضرین در این جلسه ضمن مثبت ارزیابی کردن این قبیل بازدیدها زمینه را برای گسترش همکاری ¬های فی مابین مناسب ارزیابی کردند.
صنایع شیمیایی کرمان زمین در سال 1368 توسط متخصصین با سابقه و مجرب در امر تغذیه گیاهی و تولید کودهای شیمیایی در کرمان تأسیس شده و تحت نظارت موسسه تحقیقات خاک و آب به فعالیتهای تحقیقاتی ، خدماتی و شاوره کشاورزی پرداخته است.
حاصل تحقیقات و تجربیات طولانی مدت این شرکت به طراحی و تولید انواع کودهای مایع و جامد اختصاصی و عمومی منجر گشته است. کیفیت و کمیت بالای تولیدات موجب شد تا این شرکت در سال 1382 توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان اولین واحد برگزیده ملی در تولید کود انتخاب شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران