پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670035 تاریخ : 1402/08/21-17:41:17
,10025,
بازتاب مثبت پرداخت خسارت 550 میلیارد تومانی بیمه آسیا به شرکت الکترواستیل مشهد

بازتاب مثبت پرداخت خسارت 550 میلیارد تومانی بیمه آسیا به شرکت الکترواستیل مشهد

گزارش تصویری پرداخت خسارت 550 میلیارد تومانی بیمه آسیا به کارخانه الکترو استیل، در نمایشگاه اینوکس 2023 کیش با بازخورد مثبت روبرو شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، گزارش تصویری پرداخت خسارت بزرگ بیمه آسیا به خسارت آتش سوزی کارخانه صنایع لوازم خانگی الکترو استیل مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.

در این گزارش تصویری میزان خسارت وارده به این کارخانه و نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و سرعت عمل بیمه آسیا در پرداخت خسارت جلب توجه می کرد.
گفتنی است در پی آتش سوزی بخش بزرگی از کارخانه الکترو استیل که در اردیبهشت ماه سال جاری به وقوع پیوست، بلافاصله با دستور مدیرعامل بیمه آسیا جهت جلوگیری از توقف تولید، مبلغ 300 میلیارد تومان علی الحساب به این کارخانه پرداخت شد.
بر اساس این گزارش، پس از برآورد نهایی کارشناسان، با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مدیرعامل الکترو استیل باقیمانده مبلغ خسارت به ارزش 250 میلیارد تومان پرداخت شد. بدین ترتیب در مجموع مبلغ 550 میلیارد تومان بابت کل خسارت کارخانه الکترو استیل توسط بیمه آسیا پرداخت شد.
مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار اظهار داشت، بیمه آسیا همواره بیمه گذاران خود را در روز های سخت، همراهی و همیاری می کند و با توجه به برخورداری از سرمایه و توانمندی مالی بالا، پشتیبان مطمئنی برای بیمه گذاران و مردم است که در این راستا در سال گذشته به عنوان برند محبوب مردم ایران انتخاب شد.
مسعود بادین خاطر نشان کرد، برای ارائه هرچه بهتر خدمات ضرورت دارد که صاحبان کسب و کار و واحد های تولیدی و صنعتی، نسبت به اخذ پوشش های کامل بیمه ای اقدام کنند چرا که معضل کم بیمه گی، سرمایه این واحد ها را در زمان وقوع حادثه به شدت تهدید می کند.
در ادامه این مراسم، مجید محمدزاده مدیرعامل کارخانه الکترو استیل نیز با قدردانی از سرعت عمل بیمه آسیا در بررسی و پرداخت خسارت این کارخانه، از تلاش و توجه مدیرعامل بیمه آسیا بابت پیگیری ویژه پرونده و جلوگیری از توقف تولید این واحد بزرگ صنعتی سپاسگزاری کرد و گفت: در حقیقت، پرداخت به موقع و دقیق خسارت توسط بیمه آسیا، حرکتی حرفه ای، ارزشمند و فراوظیفه ای بود.
وی افزود: هم اکنون به واسطه دریافت مبلغ خسارت از بیمه آسیا، سالن های تولید کارخانه بازسازی و راه اندازی شده اند و فعالیت آن در همان محل آغاز شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 110
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران