پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670602 تاریخ : 1402/09/20-17:50:48
,1,
با حضور مدیرعامل بانک آینده، ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» افتتاح شد

با حضور مدیرعامل بانک آینده، ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» افتتاح شد

در تازه ترین اقدام پس از تغییر تیم مدیریتی بانک، ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» امروز افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» در راستای تحقق اهداف سال جاری در زمینه تحقق بودجه و شاخص های کسب و کار بانک با تأکید ویژه در بخش تجهیز منابع تشکیل شده که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره افتتاح شد.

گفتنی است، به منظور تحقق بودجه مصوب بانک در شاخص جذب منابع که از شاخص های اصلی کسب و کار بانک، در جهت اعطای تسهیلات و انجام عملیات بانکی است، «طرح انگیزشی همت» تدوین شده است که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است استراتژی و سیاست های تیم جدید مدیریتی با رویکرد اصلاح ترکیب منابع بانک و همچنین جذب منابع جدید در جهت ارائه خدمات بهینه و اثربخش به مشتریان و ذینفعان بانک به شمار می آید.
از این رو، مانند گذشته، تداوم تلاش مجدانه همه همکاران پرتلاش و ساعی در راستای جذب منابع پایدار و حفظ و افزایش سهم از بازار همچون همیشه، مورد تأکید است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران