پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 681570 تاریخ : 1402/11/24-00:31:19
,15,
آیین رونمایی از اپلیکیشن تاو آویژه پارس برگزار شد

آیین رونمایی از اپلیکیشن تاو آویژه پارس برگزار شد

مراسم رونمایی از اپلیکیشن تاو آویژه پارس به منظور رزرواسیون جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، در حاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه ؛ مراسم رونمایی از اپلیکیشن تاو آویژه پارس به منظور رزرواسیون جایگاه تشریفات فرودگاهی ، با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

حامد احتسابی ، رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس با اشاره به ارائه خدمات CIP در فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به عنوان دو فرودگاه استراتژیک و مهم کشور گفت: در تلاش بودیم تا با توجه به گستردگی فعالیت این فرودگاه ها خدمات مناسبی در زمینه تشریفات اختصاصی (CIP) ارائه کنیم که این موضوع برای ما محقق شد.

آیین رونمایی از اپلیکیشن تاو آویژه پارس

رضایت 97 درصدی شهرودان از خدمات CIP تاو آویژه پارس

رئیس هیئت مدیره تاو آویژه پارس با اشاره به کیفیت بالای خدمات CIP به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: خدمات ما در سطح بالایی قرار دارد که خوشبختانه نظرسنجی ها حاکیست است که رضایتمندی شهروندان از این خدمات بیش از 97 درصد بوده مایه افتخار و زمینه ساز دلگرمی تاو آویژه پارس می باشد.

وی گفت یکی از نمونه های آن کیفیت بالای وعده های غذایی است ، این درحالیست که خدمات سلف سرویس به صورت 24 ساعته ارائه می شود و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت برای کلیه افراد ، کودکان و سالمندان به صورت ویژه ارائه می شود؛ چرا که این مسئله از مواردی است که شهروندان نسبت به آن اهمیت می دهند.

احتسابی با تشریح خدمات CIP شرکت تاو آویژه پارس به مواردی از آن ها شامل خدمات فرودگاهی ( اخذ کارت پرواز مسافر ، حمل بار و چمدان ها ، پذیرایی در سالن اختصاصی ، قسمت بازرسی اختصاصی ، انتقال از پای پرواز تا سالن اختصاصی و برعکس با خودروی ویژه) ، خدمات هتل ( کارت خیر مقدم رسمی ، دسته گل در اتاق ، شیرینی ، میوه جات و ... ) ، خدمات سالن همایش ( رزرو نزدیکترین صندلی ، میز پذیرایی ، شیرینی و میوه جات و … ) ، خدمات ویزا برای مسافران ورودی و خروجی ، خدمات حیوانات در پروازها و در فرودگاه ، خدمات مستقبلین و مشایعین در سالن های تشریفات و خدمات تشریفات رسمی از جمله خودروهای اختصاصی اشاده کرد.

تا آخرین لحظلات در کنار خانواده بمانید

وی در ادامه افزود: از دیگر امکانات ویژه قابل ارائه به مسافران قرارگرفتن تا آخرین لحظات در کنار خانواده است.

احتسابی در خصوص خدمات اپلیکیشن تازه رونمایی شده شرکت تاو آویژه پارس گفت: پیش از این درخواست ها و رزرو از طریق سایت قابلیت انجام بود که با رونمایی این اپلیکیشن افراد در کوتاه ترین زمان به صورت مستقیم می توانند از امکانات پذیرش و رزرو CIP بهره مند شوند.

وی اشاره کرد نسخه اندروید این اپلیکشن آماده بهره برداری است و امروز همراه با آیین رونمایی ، 300 نسخه از آن توسط کاربران نصب شد ، همچنین نسخه آی او اس این اپلیکیشن نیز بزودی قابل استفاده خواهد بود. همچنین کاربران می توانند نسخه اندروید اپلیکیشن تاو آویژه پارس را از دریافت کنند.

خدمات سی آی پی پلاس شرکت تاو آویژه پارس

رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس در پایان به برنامه های این شرکت در جهت گسترش خدمات ویژه فرودگاهی تاکید کرد و گفت: تمرکز بر روی این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و تقریبا همه روزه در حال توسعه و نوآوری برای ارائه بهتر خدمات هستیم و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات سی آی پی پلاس صورت پذیرفته و در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

تفاهم نامه با کانون سندرم داون

در پایان مراسم آیین رونمایی از اپلیکیشن تاو آویژه پارس ، تفاهم نامه میان شرکت تاو آویژه پارس با کانون سندرم داون بمنظور برگزاری دوره های آموزشی و کمک آموزشی بیماران این کانون به امضاء رسید.

تفاهم نامه با کانون سندرم داون

خبرنگار / #حسین جواهریان

اخبار مرتبط




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 168
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران