پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 590596 تاریخ : 1400/08/14-22:26:11
,2,22,
این منطقه پتانسیل مطلوبی برای افزایش تولید، صدور کالا، جذب سرمایه گذاری خارجی و کسب درآمد ارزی دارد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار:

این منطقه پتانسیل مطلوبی برای افزایش تولید، صدور کالا، جذب سرمایه گذاری خارجی و کسب درآمد ارزی دارد.

دکتر حسین مهری که روز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، در بازدید از طرح های صنعتی منتخب منطقه آزاد چابهار تاکید کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک این منطقه با ایجاد زیرساخت های بیشتر و حمایت از تولیدکنندگان داخلی می توان شاهد شکوفایی بخش صنعت باشیم و زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی، صادرات ، تجارت ، ترانزیت کالا و در نهایت ارزآوری مناسب را فراهم نماییم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: با ایجاد بسترهای لازم و پیوند با بازارهای جهانی و حذف و کاهش محدودیت های متعارف و ایجاد مزیت نسبی و بهره گیری از مدیریت و دانش فنی داخلی و خارجی در تولید محصولات با کیفیت می توان از این استان کشور محرومیت‏زدایی کرد.

دکتر مهری به اتفاق هیات همراه متشکل از دکتر زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، هدایی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، قائنی معاون امور صنایع سازمان صمت استان، یوسفی فرماندار کنارک و شهرکی مدیر استانی بانک صنعت و معدن از چندین طرح صنعتی بازدید نمود.
وی نخست با حضور در شهرک صنعتی کنارک از شرکت های ساحل صید کنارک و آرمان گستر نوین کنارک بازدید کرد.
شرکت ساحل صید کنارک به تولید کنسرو انواع آبزیان به ظرفیت سالیانه 35100 تن در سال اشتغال دارد و از بانک صنعت و معدن مبلغ 198 میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه ثابت و 400 میلیارد ریال در قالب 5 فقره تسهیلات سرمایه در گردش دریافت نموده و برای 450 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
شرکت آرمان گستر نوین نیز به تولید انواع قوطی کنسرو فلزی به ظرفیت سالیانه 1800 تن می پردازد و از این بانک 4 فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 265 میلیارد ریال دریافت نموده و برای 50 نفر اشتغال ایجاد نموده است.
دکتر مهری و هیات همراه سپس با حضور در منطقه آزاد چابهار از شرکت های فولاد مکران و توسعه بحار تجارت بازدید نمودند.
شرکت فولاد مکران پس از بهره برداری به تولید بریکت گرم آهن اسفنجی به ظرفیت 1.600.000 تن در سال خواهد پرداخت. میزان تسهیلات مصوب شده از سوی بانک صنعت و معدن برای این شرکت مبلغ 95 میلیون دلار می باشد که تاکنون مبلغ 23میلیون و 809 هزار دلار آن پرداخت شده است.
شرکت توسعه بحار تجارت با موضوع فعالیت روغن کشی از دانه های روغنی سویا و آفتابگردان با ظرفیت 500 تن در روز از این بانک تسهیلات ارزی به مبلغ 7 میلیون و 679 هزار یورو و همچنین تسهیلات ریالی به مبلغ 163 میلیارد ریال و یک فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ400 میلیارد ریال دریافت کرده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه سفر خود همچنین از دو شرکت پروتئین آرمان جنوب و ماهوربافان بلوچی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت آنان قرار گرفت.
شرکت پروتئین آرمان جنوب به تولید فیله و گوشت ماهی و میگو به صورت منجمد به ظرفیت12000 تن در سال می پردازد که از سوی بانک صنعت و معدن 300 میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی اختصاص یافته است.
ماهوربافان بلوچی نیز انواع تور ماهیگیری به ظرفیت 1300 تن در سال تولید می کند و دو فقره تسهیلات سرمایه در گردش جمعاً به مبلغ 150 میلیارد ریال دریافت نموده است.
دکتر مهری در این بازدیدها بر لزوم رسیدگی بیشتر بانک به درخواست های مشتریان ارزنده بانک تاکید کرد و ارائه خدمات بیشتر علاوه بر اعطای تسهیلات را یکی از بهترین راهبردهای بانک صنعت و معدن برشمرد و ابراز داشت: همراهی با صنعتگران به خصوص در استان های کمتر برخوردار در اولویت برنامه های این بانک است و برای ما افتخار است که در خدمت کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش تولید کشور باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 179
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران