پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618944 تاریخ : 1401/06/01-09:09:25
,15,
ایرانسل باز هم بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی را دریافت کرد

ایرانسل باز هم بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی را دریافت کرد

ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دور? «جشنوار? روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی 6 ستار? مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی» شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز دوشنبه 31 مرداد 1401، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران و فعالان عرصه روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، پیام خانم «تسوکو سوقی هارا» رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و حاضران سخنرانی ویدیویی پروفسور «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی را مشاهده کردند.

در این مراسم، نشان عالی 6 ستاره مسؤولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.

دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیت های مسؤولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت های مسؤولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک های خیریه ای، توسط مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.

در این جشنواره، به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده سازی الگوهای بین المللی در فضای کسب و کار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G در ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور به خصوص در مناطق محروم، طی سال های اخیر، با انجام فعالیت های گسترده ای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزه سرمایه گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند.

ایرانسل همچنین در سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خود را منتشر کرد. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب وکار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخص های عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب وکار مسؤولانه» به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران