پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466186 تاریخ : 1398/03/25-09:18:57
,15,
ایجاد شبکه سرمایه گذاری برای استارت آپ های کل کشور

ایجاد شبکه سرمایه گذاری برای استارت آپ های کل کشور

مدیر داخلی سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن کراد اظهار کرد: هدف از ایجاد این سامانه جذب سرمایه برای استارت آپ های کل کشور است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، در حاشیه نمایشگاه لینوکس 2019 سینا قدس مدیر داخلی سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن کراد در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت، در خصوص کار این مجموعه گفت: کار سامانه کارن کراد وصل کردن استارت آپ به سرمایه گذار است؛ به این صورت که استارت آپ طرحش را در سامانه ثبت نام می کند و بعد از آنکه تیم ارزیاب استارت آپ را از نظر فنی، کسب و کاری و حقوقی بررسی و تایید کرد، در سایت قابل نمایش و به سرمایه گذران معرفی می کند.

وی افزود: سرمایه گذران با افردای که درخواست دادند جلساتشان را در محل شرکت تامین مالی و سرمایه گذاری کارن کراد برگزار می کنند. همچنین برای اینکه استات آپ آماده جذب سرمایه شود، ورک شاپ برایشان برگزار می کنیم، منتال، مشاوران مالی حقوقی در اختیارشان قرار می دهیم، و کمک می کنیم تا طرح کسب و کار و طرح مالی شان را کامل تر کنند.

قدس با تاکید براینکه اطلاعات استارت آپ ها توسط تیم ارزیاب، راستی آزمایی می شوند، خاطر نشان کرد: سرمایه گذار مطمئن باشد که در آن لحظه که اطلاعات را روی سایت می خواند، دراقع این اطلاعات یکبار چک شده و اطلاعات کذب روی سامانه قرار نمی گیرد.

مدیر داخلی سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن کراد با بیان اینکه در نمایشگاه اینوتکس غرفه کافه سرمایه به این شرکت واگذار شده، افزود: هدف از شرکت در این نمایشگاه جذب سرمایه است؛ پیش از نمایشگاه استارت آپ ها ثبت نام کردند، آنهایی که تایید شدند به سرمایه گذار معرفی و جلسه اول را داخل نمایشگاه برگزار می کنیم.

وی در خصوص برنامه های پیش رو این مجموعه گفت: با توجه به اینکه کارگزار معاونت علمی ریاست جمهوری در بخش تامین مالی و سرمایه گذاری هستیم، هدفمان این است که برای استارت آپ های کل کشور فرآیند جذب سرمایه را ایجاد کنیم و بتوانیم شبکه سرمایه گذاری در کل کشور به وجود آوریم، همچنین توانستیم برنامه هایمان را سال گذشته در بوشهر، اصفهان و مشهد اجرا کنیم و امسال قصد داریم این برنامه را در شهرهای دیگر ایران اجرا کنیم.

قدس گفت: در حال حاضر در سامانه هزار و 600 استارت آپ ثبت نام کردند که از این تعداد تایید و ارزیابی اولیه 450 مورد انجام شده و از این تعداد نیز 54 مورد موفق به جذب سرمایه شدند.

 هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 19 تا 22 خردادماه در محل دائمی نمایشگته بین المللی برگزار گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران