پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587635 تاریخ : 1400/06/11-12:36:53
,17,10030,
ایجاد اشتغال در اولویت است

ایجاد اشتغال در اولویت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه به شدت نگران معیشت مردم هستیم، گفت: در کشور 5 و نیم میلیون نفر بیکار وجود دارد که ایجاد کار برای این افراد یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه است.

به گزارش بانک و صنعت، حجت الله عبدالملکی در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، به سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه اشاره کرد و عنوان کرد: 60 میلیون نفر از جمعیت کشور به نوعی زیرمجموعه این وزارتخانه هستند و معیشتشان به این وزارت خانه وابسته است.

وی ادامه داد: 220 هزار تعاونی ثبت شده است که بیش از 90 هزار تعاونی هم اکنون فعال هستند که برنامه های مفصلی نیز برای این تعاونی ها داریم.

عبدالملکی بیان کرد: در کشور 5 و نیم میلیون نفر بیکار وجود دارد که ایجاد کار برای این افراد یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه است.

وی بابیان این که ما به شدت نگران معیشت مردم هستیم، تأکید کرد: به خصوص برای افرادی که در شرایط کرونایی بیکار شده اند برنامه داریم تا خسارت های آن ها را جبران کنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه درمان، بازنشستگی، اشتغال و افراد آسیب دیده در کشور که زیر نظر مجموعه های این وزارتخانه هستند گام های اساسی برداشته خواهد شد.

وی بابیان این که ما می خواهیم آسیب های اجتماعی را به حداقل برسیم، گفت: چهار صندوق بیمه ای زیرمجموعه وزارتخانه هستند که شرکت های مهمی دارند که متأسفانه ناکارآمدی در این مجموعه ها زیاد است و انتصابات رابطه ای در این مراکز بسیار زیاد است که دستور اکید رئیس جمهور سالم سازی در بین مدیران و مسئولان است.

عبدالملکی اظهار کرد: علاوه بر این سامانه جامع رفاه ایرانیان راه اندازی شده است که البته ناقص است که در صورت تکمیل نهایی می تواند اطلاعات خوبی به مدیران بدهد و کمک ها و خدمت رسانی را هدفمند بکند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران