پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669448 تاریخ : 1402/07/19-19:47:43
,10026,
اگر همدلی باشد تأثیرگذاری ما در صنعت بیمه و اقتصاد کشور بیشتر خواهد شد

در دیدار مدیرعامل بیمه ایران با اعضاء کانون نمایندگان مطرح شد:

اگر همدلی باشد تأثیرگذاری ما در صنعت بیمه و اقتصاد کشور بیشتر خواهد شد

در این نشست صمیمی حسن شریفی مدیرعامل به همراه خدامی معاون شعب و نمایندگان , مونسان مدیرکل دفتر هیات مدیره و بحیرایی مدیرکل امورنمایندگان با اعضاء کانون سراسری انجمن های صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی دیدار و در خصوص موارد بیمه گری و صنفی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی با همکار خواندن نماینده و همفکری با نمایندگان در حل مسائل شرکت گفت نماینده مهمترین ذینفع ما می باشد و درصدد هستیم با چابکی نمایندگان اداره شرکت را از حالت سنتی خارج و چابک شویم.اما صادقانه می گویم که تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به نارضایتی نمایندگان از کارگزاران برخط ،اظهار داشت: برای جلوگیری از ضرر به کسب و کار به سمت طراحی سامانه رفتیم و با همفکری همدیگر مسیر را طی کردیم تا جایی که مجمع بیمه ایران سامانه بیمه ایران را جایگزین سامانه کر core نمود.
رییس هیات مدیران بیمه ایران با اشاره به تلاش های متعددی که برای تخریب رابطه صمیمی و حرفه ای بین شرکت و کانون انجام شد گفت سیاست شرکت مشخص و مسیر معلوم است. با همراهی شما و تلاش بیشتر و درس گرفتن از تجربیات رخ داده حرکت نوینی ایجاد کنیم.
شریفی افزود اکثر جلسات ما برای حل مشکلات نمایندگان در فروش بیمه نامه و بیمه گری می باشد و همکاران نماینده میبایست با پرهیز از هرگونه اقدام حاشیه ای با تعامل با شرکت و ادارات کل فنی مسائل را حل نمایند.
در ابتدای این دیدار علمدار منظری رییس کانون با تشکر از اختصاص وقت مدیرعامل آمادگی نمایندگان را برای اعتلای نام بیمه ایران اعلام و با مطرح نمودن درخواست های همکاران نماینده ادامه گفتگو میان کانون و مدیران شرکت را خواستار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران