پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490392 تاریخ : 1398/06/10-14:08:34
,10025,
اولین جلسه کمیته تشکیلات، سیستم ها و روش ها برگزار شد

اولین جلسه کمیته تشکیلات، سیستم ها و روش ها برگزار شد

کمیته تشکیلات، سیستم ها و روش ها به منظور ایجاد چارچوبی مشخص و منسجم در راستای اجرای برنامه راهبردی شرکت، آئین نامه حاکمیت شرکتی و پاسخگوئی بهتر به دستگاه¬های نظارتی و سهامداران بصورت مستمر و پایدار، برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، این کمیته به منظور ایجاد چارچوبی مشخص و منسجم در راستای اجرای برنامه راهبردی شرکت، آئین نامه حاکمیت شرکتی (سالم­سازی، تسهیل، استانداردسازی و تسریع در انجام امور بیمه­ گری) و پاسخگوئی بهتر به دستگاه­های نظارتی و سهامداران بصورت مستمر و پایدار، برنامه ریزی و اجرا می شود، که متشکل از معاونین شرکت و نماینده تام الاختیار مدیر عامل می باشد.

وظایف این کمیته عبارتند از:

الف) بررسی، تعیین و تصویب عناوین فرآیندهای اولویت دار اصلی، پشتیبانی و توسعه ای جهت اصلاح با همکاری واحدهای ذیربط

ب) بررسی، کنترل و تطبیق اهداف بهبود فرآیندها نسبت به طرح­های جدید و نوین اعم از بیمه­ای، بازاریابی، تبلیغات، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی.

ج) نظارت و ارزیابی عملکرد واحدها در زمینه اجرای صحیح و بهبود مستمر فرآیندها

د) پیگیری، تامین، تصویب و تخصیص منابع مورد نیاز برای اصلاح و پایش فرآیندها

رویه های مورد تائید کمیته تشکیلات، سیستم­ها و روشها پس از تصویب مدیرعامل شرکت، لازم الاجرا بوده و مسئولیت نظارت بر حسن انجام فرآیندهای مختلف شرکت بر عهده معاونت برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات می باشد.

امید است با راه اندازی و استمرار فعالیت های کمیته اشاری، کلیه آیین نامه ها، دستورالعمل ها و روش های اجرایی شرکت بیمه حافظ در بازه زمانی مناسب مورد بازنگری، بروزرسانی، عملیاتی و و مورد پایش و بهبود مستمر، قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران