پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313710 تاریخ : 1396/10/23-18:26:44
,17,
اهمیت نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی خرید تولیدات داخلی

استاندار تهران در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان عنوان کرد:

اهمیت نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی خرید تولیدات داخلی

هشتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به ریاست استاندار و با حضور محسن همدانی معاون امور امنیتی و انتظامی، پور احمد نژاد دبیر کمیسیون و جمعی از مدیران استانی عضو کمیسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی قاچاق کالا، استاندار تهران در این جلسه قاچاق را از دلایل اصلی توقف تولید در برخی کارخانه ها دانست و تصریح کرد: زمانی که کالایی با کیفیت پایین و قیمت ارزان وارد تهران شده و در بازار عرضه می شود، خریداران به سمت کالای تولید داخل نمی روند.

مقیمی با اشاره به حساسیت ها در مورد قاچاق کالاهایی که به تولید داخل لطمه می زند، گفت: کیف، کفش، البسه، لوازم بهداشتی، آرایشی و دارو  کالاهایی هستند که در داخل تولید می شوند و قاچاق کالاهای خارجی موجب خسارت به تولید داخلی می شود.
وی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز هر دو در شرایط اقتصادی از موضوعات حساس و مهم هستند و قاچاق کالا علاوه بر اینکه بازار را دچار مشکل می کند تولید داخل را تحت تأثیر قرار می دهد، افزود: نباید به موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان اقدام اقتصادی نگاه شود.
وی با تقدیر از عملکرد دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی گفت: صدا و سیما با تولید برنامه هایی در زمینه مقایسه کالاهای تولید داخل و کالاهای خارجی قاچاق، نقش مهمی در ترویج فرهنگ استفاده از تولید کالای داخلی دارد.
مقیمی، نگاه به اشتغالزایی را در جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و کارگاه های تولیدکننده کالاهای داخلی مهم برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران