پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670017 تاریخ : 1402/08/20-18:21:46
,2,
انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت

انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت

در حاشیه رویداد کیش اینوکس، تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت منعقد گردید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط با تفاهم نامه بانک و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت اظهار داشت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از بخشهای راهبردی اقتصاد محسوب می شوند و ارزش افزوده فراوان، ایجاد اشتغال، ارز آوری و کمک به تقویت تراز تجاری و بازرگانی کشور از مهم ترین مزیت های این بخش مهم است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون بر اساس این تفاهم نامه عهده دار تامین مالی طرحهای معرفی شده صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در حوزه صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می گردد و طرحهای دانش بنیان از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است.
شیخ حسینی تصریح نمود: توسعه اقتصادی و اجتماعی از طریق طرحهای دانش بنیان از راهبردهای مهم کشور است و شرکتهای دانش بنیان موجب می گردند فرآیند توسعه به صورت اصولی و بنیانی صورت پذیرد.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش، نشست ها و جلسات خوبی برگزار نموده و تصمیمات و تفاهمات مهمی برای کمک به بخشهای تولیدی و تعاونی انجام پذیرفته است.
شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان عاملیت طرحهای مهم ملی از جمله تبصره 18 قانون بودجه و طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت های گسترده ای برای تامین مالی بخشهای تولیدی دارد.
حمید حیدری مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در این جلسه گفت: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه ای و حمایتی، تامین مالی بسیاری از شرکتهای دانش بنیان را بر عهده داشته است و از طریق امضای این تفاهم نامه نیز رویکرد راهبردی برای حمایت از طرحهای دانش بنیان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برقرار می شود.
در این جلسه حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی، کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی، شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی و تعدادی از مدیران ارشد شرکت های تابعه بانک حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 175
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران