پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177931 تاریخ : 1394/12/05-02:47:39
,5,17,19,
انتخابات پیش رو برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است

وزیر نفت با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات عنوان کرد

انتخابات پیش رو برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است

وزیر نفت با دعوت از واجدان شرائط برای حضور در انتخابات گفت: انتخابات پیش رو برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازشانا، بیژن زنگنه با بیان این که انتخابات امر مهمی برای کشور است، افزود: انتخابات، حق تعیین سرنوشت ما و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی در کشور است.

وزیر نفت با دعوت از همه واجدان شرائط برای شرکت در انتخابات و با بیان این که مردم، حداکثر یک ساعت باید وقت بگذارند و سرنوشت کشور خودشان را تعیین کنند، افزود: مردم فکر نکنند که رایشان تاثیر ندارد؛  رای مردم بسیارتاثیر گذار است حتی یک رای هم تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اگر کشوری بخواهد به سوی توسعه برود و برای این که هر روز در مجلس درگیری، دعوا و بدزبانی نباشد، باید مردم در پای صندوقها حضور یایند.

وزیر نفت با تاکید بر این که باید به جهتی حرکت کرد که امید در دل مردم بیشتر شود، افزود: همه در انتخابات شرکت کنند و به فهرستها به طور کامل رای دهند و فکر نکنند اگر به 10 نفر رای دهند کفایت می کند.

زنگنه از مردم خواست در تهران به همه 30 نفر برای مجلس و 16 نفر برای خبرگان رای بدهند و در دیگر شهرستانها نیز به تعدادی که نیاز است رای دهند.

وی با بیان این که این انتخابات، برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است، ادامه داد: همچنین این انتخابات برای این که پس از تحقق برجام به اهداف و خواستهای مردم، به اشتغال، تولید و عزت و سربلندی کشور اگر می خواهیم برسیم مهم است و مردم این وقت را بگذارند و یک ساعت وقت زیادی نیست.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور مردم، برگی در تاریخ به سمت توسعه، سرافرازی و سربلندی کشور ورق بخورد.

به گزارش شانا، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان جمعه (هفتم اسفندماه) برگزار می شود و وزیر نفت در پیامی تصویری این مطالب را بیان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران