پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353897 تاریخ : 1397/05/17-15:31:42
,15,
انتخاب مدیرعامل ایران کیش، به عنوان دبیر علمی سمینار پرداخت خرد در ITE 2018

انتخاب مدیرعامل ایران کیش، به عنوان دبیر علمی سمینار پرداخت خرد در ITE 2018

شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش را به عنوان دبیر علمی سمینار پرداخت خرد در ITE 2018 برگزید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، صادق فرامرزی از جمله فعالان شناخته شده صنعت پرداخت است که از زمان حضور خود در راس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در این حوزه آن را متحول کرده است. ستاد برگزاری رویداد ITE، با توجه به سوابق فرامرزی در صنعت یاد شده، وی را به عنوان دبیر علمی سمینار پرداخت خرد برگزید.   

 
نظام‌های پرداخت، از جمله مهم‌ترین زیرساخت‌های حیاتی هر کشور در بخش مالی محسوب می‌شوند. سیستم بانکی ایران در حوزه پرداخت‌های خرد و تراکنش‌های بین بانکی، دست‌آوردهایی داشته اما از سطح استانداردهای جهانی عقب مانده است. در بسیاری از کشورهای دنیا امور روزمره زندگی افراد با استفاده از تکنولوژی‌ها و ابزارهای پرداخت خرد با سهولت و سرعت بیشتری به پیش می‌رود اما در ایران در این حوزه نقصان‌های اساسی دیده می‌شود. در سمینار پرداخت خرد، دلایل نقصان‌های این حوزه و راهکارهای جبران آن بررسی می‌شود.
 
 بر این اساس محورهای این سمینار عبارتند از آن، تجربیات و تحولات روز دنیا در حوزه پرداخت خرد، رصد کمبودها و نقصان‌های پرداخت خرد در ایران، بایدها و نبایدهای نهاد رگولاتوری در برخورد با مفاهیم و ابزارهای مرتبط با پرداخت خرد و جایگاه فین‌تک‌ها و دستورالعمل‌های رگولاتور (مزایا و معایب).


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران