پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581120 تاریخ : 1400/03/04-12:44:21
,25,
امید به کشف ذخایر جدید سنگ آهن، مس و طلا در سنگان

جعفری اعلام کرد:

امید به کشف ذخایر جدید سنگ آهن، مس و طلا در سنگان

19 محدوده اکتشافی امیدبخش در سنگان شناسایی شده است

رئیس هیات عامل ایمیدرو از شناسایی 19 محدوده اکتشافی امیدبخش در منطقه معدنی سنگان خبر داد و اعلام کرد: امید است با عملیات اکتشافی جدید در این منطقه، به ذخایر جدید سنگ آهن، مس و طلا دست یابیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری افزود: عملیات اکتشافی با هدف دستیابی به ذخایر جدید و همچنین تامین خوراک کارخانه های کنسانتره و گندله، 19محدوده اکتشافی امید بخش حاصل از مطالعات ژئوفیزیک هوایی در پهنه اکتشافی سنگان، به این مجتمع واگذار شد.

وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، پروانه اکتشاف چهار محدوده در شهرستان های "تایباد"، "تربت جام" و "زاوه" صادر شده و دیگر پروانه ها در حال صدور است که به زودی عملیات اکتشاف مرحله شناسایی و پی جویی در آن ها شروع می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: محدوده های شناسایی شده، زمینه رشد تولید، توسعه و اشتغالزایی فراگیر در این منطقه را فراهم خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 185
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران