پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226394 تاریخ : 1395/07/14-17:37:02
,10028,10029,
امور درمانی 68 ایثارگر توسط پزشک ایرانی مقیم انگلستان انجام شد

امور درمانی 68 ایثارگر توسط پزشک ایرانی مقیم انگلستان انجام شد

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی68 ایثارگر توسط پروفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بنیاد شهید، ایرج عربی افزود: 10 تن از ایثارگرانی که توسط دکتر مهدیان ویزیت شدند ، تحت عمل جراحی قرار گرفتند و برای 34 جانبازان هم بلوک عصبی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از متخصصان خارجی برای درمان ایثارگران در کشورمان پیرو سیاست های عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می گیرد و براساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان گروه هدف، دعوت از اساتید به نام بین المللی در برنامه های جاری معاونت بهداشت و درمان پیگیری و اجرا می شود.
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در همین راستا ویزیت و درمان خانواده شهدا و جانبازان توسط پروفسور مهدیان و تیم پزشکی از تاریخ چهارم تا دهم مهرماه در کلینیک فوق تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) انجام شد.
بنیاد شهید از ابتدای امسال تاکنون شماری از متخصصان بین المللی را برای درمان ایثارگران به کشور دعوت کرده است که معاینه و عمل جراحی خانواده های معظم شهدا و جانبازان توسط تیم پزشکی پروفسور حسین مهدیان، فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان طی هشتم تا چهاردهم خردادماه انجام شد که در این دوره زمانی 155 تن به صورت سرپایی معاینه شدند.
از ایثارگران و خانواده های شهدایی که توسط پروفسور مهدیان ویزیت شدند، 10 تن ، تحت عمل جراحی و 45 تن از جانبازان بلوک عصبی هم تحت معاینه و مشاوره درمانی قرار گرفتند.
همچنین ویزیت و درمان خانواده معظم شهدا و جانبازان توسط پروفسور یورگنس فوق تخصص کتف و شانه ازکشور آلمان انجام شد. این پزشک آلمانی اواخر اردیبهشت امسال به ایران سفر کرده بود.
در این رابطه پروفسور «فدریکو» و پروفسور «هادر»، متخصصان تشنج، صرع و جراحی مغز، 29 فروردین ماه به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویزیت و درمان جانبازان دارای مشکلات تشنج و صرع به ایران آمدند و مدت پنج روز در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به معاینه جانبازان پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران