پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585440 تاریخ : 1400/05/02-14:03:36
,17,4,
آمازون متخصص رمزارز و بلاکچین استخدام می کند

بازار رو به گسترش رمزارزها؛

آمازون متخصص رمزارز و بلاکچین استخدام می کند

آمازون به دنبال این است که به تیم پرداخت خود متخصص رمزارز و متخصص بلاک چین اضافه کند که این نشان دهنده نگاه بسیار جدی تر این شرکت به رمزارزهایی مانند بیت کوین است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سی ان بی سی، آمازون به دنبال این است که به تیم پرداخت خود متخصص رمزارز و متخصص بلاک چین اضافه کند که این نشان دهنده نگاه بسیار جدی تر این شرکت به رمز ارزهایی مانند بیت کوین است.

طبق اخرین اعلامیه استخدام آمازون، تیم پرداخت این شرکت به دنبال یک رهبر با تجربه ایجاد رمزارز برای آمازون و یک متخصص با تجربه در استراتژی بلاکچین و مسیر ارائه محصول است.

سخنگوی آمازون اعلام کرد: ما از نوآوری هایی که در حال حاضر در فضای رمزارزها رخ می دهد الهام گرفته ایم و به دنبال این هستیم که ببینیم حضور رمزارز در آمازون به چه شکل خواهد بود. ما معتقدیم آینده بر اساس تکنولوژی های مدرنی که ما را قادر می سازند پرداخت های سریع و ارزانی داشته باشیم ساخته می شود و امیدواریم بتوانیم این ویژگی را هرچه زودتر در اختیار مشتریان آمازون قرار دهیم.

این در حالی است که آمازون تا به حال هیچ رمزارزی را به عنوان ارز قابل پرداخت به ازای کالاهای خود قبول نکرده است. پیش از این آمازون در بخش محاسبات ابری خود در خدمات وب آمازون از بلاکچین مدیریت شده استفاده کرده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران