پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582723 تاریخ : 1400/03/28-09:02:49
,22,16,
آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای توسعه ظرفیت مدیریت در حوزه ورزش

آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای توسعه ظرفیت مدیریت در حوزه ورزش

راهکارهای استفاده از ظرفیت سازمان مدیریت صنعتی برای توانمندسازی آموزشی قهرمانان ورزشی و کشتی گیران خوزستان در دیدار امید احمدی سرپرست هیات کشتی خوزستان با ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی بررسی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این دیدار، بر همکاری دو جانبه در راستای تونمندسازی و توسعه ظرفیت مدیریت در حوزه ورزش تاکید شد.

بنا به این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه توسعه مدیریت و پرورش مدیران و ارتقای سطح علمی سرمایه های انسانی، آمادگی خود را برای جذب دانشجو در مقاطع مختلف با تاکید بر ارتقا مهارت های مدیریتی و حرفه ای در راه اندازی رشته مدیریت ورزش در گرایش های گوناگون بر اساس نیاز متقاضیان اعلام نمود.

همچنین براساس توافق به عمل آمده، این سازمان از راه اندازی دوره های مدیریت ورزشی در تراز جهانی با همکاری دانشگاه های معتبر بین المللی استقبال نمود.

طرفین همچنین موافقت نمودند که در راستای توسعه مسئولیت اجتماعی حمایت های لازم ازجمله تخفیفات ویژه را برای قهرمانان ورزشی اعمال نمایند.

در پایان مقرر شد اسامی داوطلبان از سوی هیات کشتی خوزستان به سازمان مدیریت صنعتی اعلام گردد تا فرایند جذب دانشجویان و اجرای برنامه های آموزشی در سطوح کارشناسی MBA و DBA آغاز شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران