پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433977 تاریخ : 1397/10/01-11:37:22
,10033,22,
آلودگی حوزه نفت و گاز چالش مهم محیط زیست بوشهر است

آلودگی حوزه نفت و گاز چالش مهم محیط زیست بوشهر است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آلودگی حوزه نفت و گاز به واسطه فعالیت این شرکت ها در جنوب و جزیره خارگ از مهم ترین چالش های زیست محیطی در این استان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، فرهاد قلی نژاد روز جمعه در نشست تخصصی محیط زیست، چالشها و راهکارها افزود: آلودگی دریا بعنوان یکی دیگر از چالشهای زیست محیطی استان بوشهر است که در این زمینه بازنگری کلی در استانداردهای مربوط به آلودگی دریا امری ضروری است. 

وی بیان کرد: در این حوزه ها چنانچه جامعه دانشگاهیان و نخبگان با محیط زیست همراه شوند، مردم ضرورت حفاظت از محیط زیست را احساس و خود را مسئول حفاظت از آن می دانند. 
قلی نژاد افزود: در این راستا اتاق فکر محیط زیست این استان با بهره گیری از ظرفیت جامعه دانشگاهی و دستگاه های اجرایی راه اندازی می شود. 
وی ادامه داد: در این اتاق فکر مسائل مختلف محیط زیست استان بوشهر در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. 
وی بیان کرد: از این پس ارزیابی زیست محیطی مقدماتی پروژه هایی که باید در بدو کار صورت گیرد پیش از ارسال مدارک آنها به مرکز در این اتاق انجام می شود. 
قلی نژاد در خصوص گردشگری ساحلی گفت: گردشگری ساحلی نباید باعث تخریب محیط زیست شود و فعالیت های این بخش باید با برنامه و پایدار باشد.
وی اضافه کرد: در استان بوشهر هنوز پساب و فاضلاب شهری روانه دریا می شود که این مطلوب محیط زیست دریایی نیست. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران