پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670111 تاریخ : 1402/08/24-18:06:20
,2,
اقدامات توانمند ساز نیروی انسانی بانک توسعه تعاون قابل تقدیر است

اقدامات توانمند ساز نیروی انسانی بانک توسعه تعاون قابل تقدیر است

عضو هیات علمی دانشگاه تهران:بانک توسعه تعاون اقدامات متنوعی همچون مدیریت استعداد وتوانمند سازی نیروی انسانی را اجرایی کرده است، که قابل تقدیر است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دکتر دیواندری عضوهیات علمی دانشگاه تهران در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون با محور تجهیز منابع کم هزینه با رویکرد بازاریابی گفت:

بانک توسعه تعاون در دوره مدیریت جدید موضوعات مربوط به نیروی انسانی در اولویت قرار گرفته و همین امر نشان از پیشرو بودن بانک توسعه تعاون را می دهد.
علی دیواندری در سخنرانی خود با موضوع «گذر به بازاریابی استراتژیک نوین در صنعت بانکداری» افزود: کوه یخ بانکداری سنتی در حال ذوب شدن است و اگر تغییرات متناسب با این فضا اتخاذ نشود نظام بانکی هزینه های سنگینی خواهد پرداخت.
کارشناس ارشد بانکی ادامه داد: نیروی انسانی توانمندی در بانک توسعه تعاون وجود دارد که با انگیزه دادن می توان اقدامات بزرگی را با کمک آنها اجرایی کرد.
مدیر عامل اسبق بانک ملت اعلام کرد: در مدیریت استعداد نباید به دنبال کشف آدم باشیم بلکه هر انسان علاقه مند دارای استعداد است.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: برخی اندیشمندان علم مدیریت معتقدند که «تحسین، تنبیه و پاداش» تنها می تواند بخش کوچکی از انگیزه را در نیروی انسانی تقویت کند، موتور اصلی انگیزه بخش در فرد علاقه به شغل است.
دیواندری یادآورشد: در بانک، همه باید به عنوان بازاریاب فعالیت کنند و هر شخص به تناسب جایگاه در حوزه معین اقدام به بازاریابی کند.
وی بیان کرد: موج عظیم و سریع بانکداری دیجیتال موجب شده است که نقش شعب تغییر یابند. شعب در دوران جدید به «مرکز بازاریابی محلی» تبدیل شده اند.در این فضا باید وظایف خاص به افراد محول شود و افراد متخصص برای موضوعات خاص آموزش ببینند و اقدام به بازاریابی کنند.
وی اعلام کرد: در بازاریابی جدید، رابطه صف و ستاد در بانک های عصر جدید بیشتر شده است و هر دو بخش موجد ارزش هستند.
کارشناس ارشد بانکی گفت: در دوره جدید بازاریابی اگر در داخل شعبه به دنبال مشتری بگردیم قافیه را باخته ایم. باید با مشتریان ارتباط موثر و هدفمند برقرار کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران