پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583933 تاریخ : 1400/04/13-11:16:45
,10028,
اقدامات اخیر در تامین اجتماعی، توسعه و حرکت سریعتر این مجموعه در مسیر تعالی و رضایتمندی بیشتر را سبب شده است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان :

اقدامات اخیر در تامین اجتماعی، توسعه و حرکت سریعتر این مجموعه در مسیر تعالی و رضایتمندی بیشتر را سبب شده است

در آستانه هفته تامین اجتماعی مهمترین دستاوردها و اقدامات این سازمان در دو سال اخیر با محورهایی همچون توقف صدور دفترچه های کاغذی و اجرای نسخه نویسی الکترونیک، توسعه خدمات غیرحضوری و اجرای متناسب سازی مستمری ها و پرونده های الکترونیک تشریح کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: در دوسال اخیر شاهد تحولات و اقدامات ارزشمند و بزرگی در سازمان بوده ایم که طی آنها مسیری چند ده ساله به ثمر رسیده و حرکتهایی سازنده و اثرگذار ایجاد نموده که نتایج مثبت آن با دستاوردهایی همچون ارتقاء سطح معیشت بازنشستگان، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و فرایندها و کاهش هزینه ها، توسعه و تعالی افزونتر و رضایتمندی بیشتر مخاطبان را سبب شده است .

وی با اشاره به اقداماتی همچون اجرای طرح تحول دیجیتال و توسعه خدمات غیرحضوری در بستر سامانه ایجاد شده با امکان ارائه اینترنتی و بدون مراجعه، این مهم را بسیار ثمربخش ارزیابی نموده و اظهار داشت: هرچند هرگونه تغییر در سیستمها با مقاومتهایی مواجه شده و درآغاز با مشکلاتی مواجه است ولی افزایش مطلوبیت و رضایت حاصل شده در مخاطبیان با شکل گیری امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات در این بستر محسوس بوده و با استقبال بخش قابل توجهی از مخاطبین همراه بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان توقف تامین اعتبار دفترچه های درمانی از خردادماه سال 1399 و بدنبال آن توقف صدور دفترچه های کاغذی جدید از اسفندماه سال گذشته را از اقدامات بزرگ پس از فراهم نمودن امکانات زیربنایی لازم و جایگزین از قبیل سامانه های استحقاق سنجی و سایت های مربوط به مراکز درمانی طرف قرارداد در این راستا برشمرده و از اجرای نسخه الکترونیک بمنزله گامی بلند همسو با نظام درمانی کشور یاد نمود .

حسین نژاد اجرای طرح پرونده الکترونیکی برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و در گام بعدی کارگاههای مشمول را یکی دیگر از برنامه های مفید که از چند سال پیش آغاز شده دانسته و اظهار داشت: با انجام و تکمیل این مهم، دسترسی اطلاعات برای انجام امور بیمه ای مخاطبین در تمام کشور در سامانه های یکپارچه سازمانی میسر و ارائه خدمات در قالب فرایندهای تعریف شده تسریع و با دقت بیشتری صورت خواهد گرفت .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه ارتقاء سطح معیشت بازنشستگان یکی از اهداف همیشگی سازمان بوده است، انجام متناسب سازی حقوق مستمری بگیران با رشدی بیش از 50 درصد از اسفندماه سال 1399 تا اردیبهشت سال 1400 در مرحله دوم این طرح را بسیار حائز اهمیت قلمداد نموده و افزود : متناسب سازی خواسته دیرینه جامعه بازنشستگان بود که باید از اجرای آن بعنوان اقدامی بزرگ و ماندگار یاد نمود که با لحاظ عدالت بیمه ای و رعایت انصاف با رویکرد بهبود معیشت این قشر ارزشمند تحقق یافت .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران