پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519739 تاریخ : 1399/06/29-15:14:53
,17,4,
اقتصاد جهان تحت تاثیر پاندمی کرونا 4.5 درصد آب می رود

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی:

اقتصاد جهان تحت تاثیر پاندمی کرونا 4.5 درصد آب می رود

پس از سقوط سنگین اقتصاد جهان در نیمه اول 2020 تولید ناخالص داخلی جهان با کاهش محدودیت های قرنطینه ای در حال ریکاوری است اما همچنان انتظار می رود از لحاظ سالانه افت کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، پس از سقوط سنگین اقتصاد جهان در نیمه اول 2020 تولید ناخالص داخلی جهان در با کاهش محدودیت های قرنطینه ای در حال ریکاوری است اما همچنان انتظار می رود از لحاظ سالانه افت کند.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (اوای سی دی) در گزارش جدید خود اعلام کرده است اقتصاد جهان امسال 4.5 درصد آب خواهد رفت. این در حالی است که این سازمان در گزارش قبلی خود در ماه ژوئن تخمین زده بود که اقتصاد جهانی امسال 6 درصد آب برود.

اوای سی دی در این گزارش اعلام کرد: سقوط اقتصادی جهان در سال 2020 از آن چه قبلاً انتظار می رفت کمتر خواهد بود، اما با این حال همین میزان سقوط هم بی سابقه خواهد بود. ما انتظار داریم اقتصاد جهان در سال 2021 با رشدی 5 درصدی روبرو شود.

با این همه در این گزارش آمده است که با توجه به شرایط کنونی چشم انداز اقتصادی جهان مبهم باقی مانده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران