پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519914 تاریخ : 1399/06/31-16:00:43
,5,
افزایش نرخ اونس جهانی طلا تا پایان سال میلادی ادامه دارد

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران مطرح کرد:

افزایش نرخ اونس جهانی طلا تا پایان سال میلادی ادامه دارد

بذرافشان گفت: تا پایان سال میلادی اونس جهانی طلا تا 2200 دلار نیز پیش بینی شده است که این گرانی در بازارهای داخلی تمام دنیا تاثیرگذار است.

نادر بذرافشان دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت، میزان حباب سکه را یک میلیون تومان اعلام کرد.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی ای از وضعیت طلا و جواهر در آینده وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط کرونا، در سطح دنیا خرید طلا افزایش داشته و بحث دیگر نیز عرضه و تقاضا و همچنین نوسانات قیمت ارز است که در داخل کشور نیز بصورت چشم گیر قابل لمس است که در دو هفته گذشته نوسانات بازار ارز باعث گرانی طلا و سکه شد؛ لذا تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه بسیار پایین است اما در دو هفته گذشته تقاضا برای خرید 20 درصد افزایش یافت.
وی افزود: اگر در داخل کشور اتفاقات خاصی در رابطه با نوسانات ارز پیش نیاید، می توانیم در بازارهای داخلی نیز ثبات داشته باشیم.
بذرافشان در رابطه با برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در شرایط کرونا اظهار کرد: متولی این نمایشگاه اتحادیه تولید کنندگان است، اما طبق اطلاعات به دست آمده، هنوز به جمع بندی مناسب برای برگزاری این نمایشگاه در تهران دست نیافته اند. نمایشگاه طلا و جواهر در اصفهان و شیراز نیز آبان ماه سال جاری در این دو شهر برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران