پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519997 تاریخ : 1399/07/01-15:50:00
,7,
افزایش قیمت داخلی سکه و طلا در روز کاهش قیمت جهانی

افزایش قیمت داخلی سکه و طلا در روز کاهش قیمت جهانی

بازار سکه و طلا امروز (سه شنبه) ضمن تجربه سقوط قیمت جهانی طلا، اما در قیمت سکه و طلای آبشده در ایران به مانند روند هفته های اخیر با افزایش قیمت همراه شد.

به گزارش بانک و صنعت، امروز (اول مهر) بازار جهانی طلا پس از هفته های شاهد کاهش قابل توجه قیمت انس جهانی طلا به مرز یک هزار و 900 دلار بود. این کاهش حدود 30 دلاری انتظارها را برای کاهش متناسب قیمت سکه و طلا در بازار داخلی به همراه آورد، که محقق نشد.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت 14 و 15 دقیقه امروز با افزایش قیمت 50 هزار تومانی نسبت به روز گذشته در همین ساعت، به بهای 13 میلیون و 150 هزار تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش 100 هزار تومانی به ارزش 12 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید.

همچنین نیم سکه به بهای 6 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه به قیمت سه میلیون و 950 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام 18 عیار با افزایش قیمت 10 هزار تومانی به ارزش یک میلیون و 237 هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز ارزش پنج میلیون و 360 هزار تومان را ثبت کرد که نشان دهنده کاهش قیمت حدود 40 هزار تومانی آن است.

قیمت انس جهانی طلا نیز هم اکنون یک هزار و 905 دلار قیمت گذاری شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران