پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657595 تاریخ : 1402/04/25-11:23:04
,17,10030,
افزایش اعتبار بیمه های تکمیلی بازنشستگان در سال 1402

وزیر کار خبر داد؛

افزایش اعتبار بیمه های تکمیلی بازنشستگان در سال 1402

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار بیمه های تکمیلی بازنشستگان در سال 1402 براساس سیاست های حمایتی دولت افزایش می یابد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از خبرگزاری مهر، سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست تجلیل از بازنشستگان اظهار داشت: معیشت بازنشستگان از اهم حوزه های حمایتی دولت است و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز این مهم مدنظر است.


وی با بیان این که خوشبختانه تمام جامعه بازنشستگان تحت پوشش بیمه ها هستند، گفت: همه ساله هم منابع بیمه تکمیلی افزایش یافته و امسال نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مرتضوی با تأکید بر این که تلاش داریم بخشی از دغدغه جامعه بازنشستگی کاسته شود، اظهار داشت: مسکن، اشتغال و ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز از موضوعاتی است که دولت سیزدهم در رأس برنامه های خود گذاشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران