پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618019 تاریخ : 1401/05/01-12:07:14
,10026,
افتخار میزبانی مردم در سالن 6 نمایشگاه بین المللی

تا 5 مرداد در نمایشگاه های بین المللی تهران بیمه ایران؛

افتخار میزبانی مردم در سالن 6 نمایشگاه بین المللی

بیمه ایران از صبح فردا (یکشنبه دوم مرداد 1401) به مدت چهار روز با افتخار میزبان متخصصان، صاحب نظران، اصحاب رسانه، علاقه مندان و مردم عزیز در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex2022)‎) ‏که با حضور شرکت های فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از 2 تا 5 مرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن در فضایی وسیع ومناسب و به صورت متمرکز در سالن شماره 6 به ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای خواهند پرداخت. ‏

یادآور می شود، با توجه به تاکید حسن شریفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به منظور سهولت دسترسی و آشنایی مخاطبان و علاقه مندان با آخرین دستاوردهای بزرگ و خدمات نوین و بسیار متنوع بیمه ایران، برای نخستین بار حضور بیمه ایران و شرکت های تابعه در نمایشگاه، امسال به صورت متمرکز و در یک غرفه، انجام خواهد شد.

در این رویداد مهم اقتصادی، شرکت سهامی بیمه ایران، علاوه بر ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای برای دست اندرکاران و متخصصان این عرصه، دوره های آموزشی، آشنا سازی مردم با سامانه بیمه ایران من و پرداخت خسارت آنلاین و . . .را در دستور کار دارد.

بنا به این گزارش، با هماهنگی معاونت فنی بیمه ایران مقرر شده است، علاوه برحضور کارشناسان فنی، خسارت سیار و . . . در غرفه به منظور پاسخگویی به مراجعان پر تعداد، برای متقاضیان احتمالی، صدور انواع بیمه نامه از طریق میزهای خدمات آنلاین مستقر در غرفه صورت پذیرد.

از جمله موسسات و شرکت های تابعه بیمه ایران که امسال در غرفه حضور دارند، می توان به شرکت هلدینگ کسب و کار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت مهرسیاحت سبا، شرکت بیمه اتکایی ایران معین، مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (ارائه دهنده خدمات آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی) ، صندوق سبدگردان آسال و شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ اشاره کرد که در نمایشگاه چهاردهم، اطلاعات و خدمات ویژه ای را به علاقه مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد.

شرکت سهامی بیمه ایران از یکشنبه دوم تا چهارشنبه پنجم مرداد ماه جاری، با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از ساعت 8 تا 15 مقدم میهمانان عزیز را در سالن شماره 6 نمایشگاه بین المللی تهران گرامی می دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران