پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670573 تاریخ : 1402/09/18-17:27:26
,2,
افتتاح طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان با تامین مالی 2700 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

در سفر رییس جمهوری به استان البرز و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به انجام رسید؛

افتتاح طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان با تامین مالی 2700 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، در سفر رییس جمهوری به استان البرز و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤلان استانی و مدیر استانی البرز و رییس شعبه اشتهارد این بانک افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت بی بافت گستر جهان، تسهیلات سرمایه ثابت به مبلغ یکهزار میلیارد و 700 میلیون ریال و تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ یکهزار میلیارد ریال دریافت نموده که مبالغ فوق از محل منابع داخلی این بانک و منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور پرداخت شده است.

گفتنی است، این طرح توسعه به منظور تولید منسوج بی بافت ترکیبی اسپان باند و ملت بلون با ظرفیت 33 هزار تن در سال و با اشتغالزایی 34 نفر در اشتهارد افتتاح شده است.
شرکت یاد شده درسال 1393 به منظور تولید انواع لایی های اسپانلس و نانوون، انواع پارچه های بی بافت در وزن های مختلف جهت مصارف بهداشتی و غیره تاسیس گردیده است.
گفتنی است، این شرکت امکان تولید انواع مختلف اسپان لس با کاربردهای مختلف را دارد و از آنجائیکه در این صنعت تشکیل منسوج یا پارچه، بدون استفاده از نخ های ریسیده شده صورت می گیرد و تابع سیستم های بافت متداول روی ماشین های بافندگی (بصورت تار و پود) نیست، منسوج بی بافت نامیده می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران