پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635240 تاریخ : 1402/01/27-00:25:38
,3,
افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران رشد 114 درصدی را تجربه کرد

افتتاح حساب آنلاین بانک قرض الحسنه مهر ایران رشد 114 درصدی را تجربه کرد

در سال 1401 بیش از یک میلیون و 530هزار نفر حساب خود را در بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت غیرحضوری و از طریق ابزارهای آنلاین افتتاح کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، خدمات غیرحضوری این بانک در سال 1401 مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته، به طوری که بیش از یک میلیون و 530هزار نفر حساب خود را به صورت غیرحضوری و از طریق ابزارهای آنلاین افتتاح کردند.

تعداد افتتاح حساب های آنلاین در سال 1400 بیش از 715هزار مورد بوده و این آمار حاکی از رشد 114 درصدی عملکرد بانک در این شاخص است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک های پیشگام در ارائه خدمت غیرحضوری بوده، به طوری که افتتاح حساب آنلاین از طریق وب سایت را از سال 1396 و افتتاح حساب از طریق همراه بانک را از سال 1399 ارائه کرده است. بسیاری از خدمات غیرحضوری ارائه شده از سوی این بانک برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی ارائه شده است.
این بانک در سال گذشته نیز با راه اندازی پیشخوان مجازی و پلتفرم کیوبانک، گامی جدی تر برای توسعه ابزارهای ارائه خدمات غیرحضوری خود برداشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران