پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658399 تاریخ : 1402/05/26-00:23:55
,2,
آغاز پرداخت ارز به زائرین اربعین حسینی توسط بانک ملی ایران

آغاز پرداخت ارز به زائرین اربعین حسینی توسط بانک ملی ایران

فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه 28 مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، فرآیند فروش ارز به متقاضیان به صورت 24 ساعته و در بستر اپلیکیشن بله بانک فراهم شده و امکان فروش به صورت حضوری وجود نخواهد داشت.

فروش ارز (اسکناس) به زائرین پنج سال به بالا (متولدین 1397/05/28 به قبل) حداکثر به مبلغ 200 هزار دینار عراق با نرخ فروش ارز اسکناس مندرج در سامانه ارزی ملی «سام» انجام و تا 14 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای تحویل ارز در شعب انتخابی توسط متقاضیان برای زائرین بالای 15 سال با اصل کارت ملی و گذرنامه معتبر یا اصل کارت ملی و «برگه تردد اربعین» معتبر و برای زائرین بین 5 تا 15 سال با اصل شناسنامه خواهد بود.

سرپرستان خانوار می توانند به منظور تحویل ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با ارائه اصل تمامی مدارک هویتی خود و اعضای خانواده در ایام غیر تعطیل و تا ساعت 15 به شعبه انتخابی مراجعه کنند.

درخواست فروش ارز برای افراد بالای 18 سال با کنترل تطابق شماره ملی، شماره موبایل و کارت بانکی صورت می پذیرد و افراد 5 تا 18 سال نیز می توانند با شماره همراه والدین یا اعضای خانواده خود اقدام به خرید ارز کنند.

لازم به ذکر است، ثبت اطلاعات در سامانه سنا در زمان فروش اینترنتی به صورت مکانیزه انجام می پذیرد و فروش ارز در سرفصل «ارز زیارتی اربعین» محدودیتی بابت فروش «ارز مسافرتی» در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی کند.

شعب منتخب



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران