پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670039 تاریخ : 1402/08/21-17:47:12
,10026,
آغاز فرایند ارزیابی شایستگی قبول شدگان آزمون شایستگی براساس مدل شاخص های بومی شده بیمه ایران

آغاز فرایند ارزیابی شایستگی قبول شدگان آزمون شایستگی براساس مدل شاخص های بومی شده بیمه ایران

فرایند ارزیابی شایستگی همکارانی که در آزمون روز27 مهر1402 بیمه ایران شرکت نموده وحائز رتبه قبولی شده بودند بر اساس مدل بومی شده بیمه ایران از هفته آینده آغاز می گردد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، حسین روحی مدیر کل امور منابع انسانی در خصوص فرایند ارزیابی همکاران حائز رتبه قبولی در آزمون شایستگی مدیران گفت : در راستای اجرای مگا پروژه تربیت یکصد مدیر آینده شرکت حسب مصوبه شورای معاونین مدیرعامل و در راستای ابلاغیه صادره توسط مدیرعامل ،کارگروه اجرایی تعیین سطح علمی و تخصصی همکاران شرکت در جهت بازسازی پروژه نیروی انسانی و تربیت یکصد مدیر آینده در شرکت تشکیل شد و به منظور اجرای مصوبات این کارگروه ، مدیریت منابع انسانی با همکاری مرکز علمی کاربردی سبا ، در تاریخ 27 مهر 1402 آزمون کتبی در دوازده منطقه کشوری را به صورت همزمان وبا حضور تعداد هفتصد و پنجاه و چهار نفر از همکاران برگزار کرد و نتایج آزمون هم در یک هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام شد .این پروژه با نظارت مستقیم همکاران مدیریت حراست از بدو شروع این پروژه تا استخراج نتایج آزمون همراه بود و مقرر شد بر اساس مصوبه کمیته اجرایی تعداد سه برابر ظرفیت نتایج استخراج و اعلام شود.

حسین روحی در توضیح فرایند اجرایی ارزیابی گفت: لیست سیصد و یک نفر از کارکنان که بالاترین نمره قبولی در آزمون را کسب کرده اند را اعلام نمودیم و طبق برنامه ریزی انجام شده از هفته آینده افرادی که در لیست قبول شدگان آزمون قرار دارند برای ارزیابی بر اساس مدل شایستگی بومی شده بیمه ایران به کانون شایستگی دعوت می شوند.

روحی در ادامه این گفتگو در خصوص روند ارزیابی گفت: کانون ارزیابی شایستگی مدیران شرکت بیمه ایران بر اساس نمرات اخذ شده ، به ترتیب همکاران را دعوت می کنند تا برای دو سطح مدیریتی پایه و میانی دعوت می شوند و بعد از انجام تست شخصیت ، براساس بیوگرافی شخصیتی مورد ارزیابی شایستگی قرار گرفته و امتیازات مصاحبه علمی و تخصصی همکاران با نتایج آزمون تلفیق داده خواهد شد . در ادامه بعد از اینکه مصاحبه شایستگی را در کانون شایستگی بیمه ایران انجام دادند، ارزیابی 360 درجه توسط نهاد ناظر برای این افراد انجام می شود به نحوی که از همکاران، زیردستان ، رییس ومدیران مافوق این افراد ، استعلام هایی بر اساس شاخص های مدون و چک لیستی که طراحی شده گرفته می شود و نمرات آزمون کتبی ، نمره مصاحبه و نمره ی ارزیابی 360 درجه با هم دیگر ادغام و نتیجه ی نهایی قبولی فرد تعیین و اعلام میشود. بعد از این مرحله قبول شدگان به سه سطح برتر، عالی و خوب رتبه بندی شده و اطلاعات این افراد در بانک اطلاعات جامع مستعدین شرکت ثبت و ذخیره میشود و افراد پذیرفته شده متناسب با آن سه سطحی که اشاره شد، برای دوره های توسعه و آموزش معرفی می شوند تا دوره های پیشرفته آموزشی در حوزه ی مدیریتی و متناسب با نوع شغل که شناسایی شده برایشان برگزار شود و برای همه افراد گواهی آموزشی وگواهینامه صلاحیت حرفه ای صادر می گردد.

مدیر کل امور منابع انسانی در پایان این مصاحبه افزود: در نهایت هم برای هریک از همکارانی که در آزمون شرکت کردند و رتبه ی مورد نظر را کسب نمودند کارنامه ی اطلاعات مدیریتی و گواهینامه صلاحیت و شایستگی مدیران حرفه ای صادر می شود و این اطلاعات از ابتدای آزمون بر اساس شاخص ها و ریز نمرات در سامانه ی بانک جامع اطلاعات مدیران ثبت می گردد وشرکت در راستای شایسته گزینی و شایسته گماری این مسیر را به عنوان یک کارراهه شغلی برای انتخاب و انتصاب مدیران برتر و شایسته در سمت های مدیریتی اجرا خواهد نمود و به عنوان یک چراغ راهنما برای انتصابات خواهد بود . ان شاالله این آزمون برای کارکنانی که موفق نشدن به هر دلیلی در آزمون شرکت نمایند یا نمره قبولی را کسب کنند در سال های آتی برگزار شود. طبق مصوبه کمیته اجرایی قرار است هر دو سال یک بار این آزمون برای همکارای برگزار شود تا افراد شایسته و صلاحیت دار برای سمت های مدیریتی در سمت پایه و میانی انتخاب شوند و در جایگاه های مناسب قرار گیرند تا بتوانند منشا اثر و خیر و برکت برای بیمه ایران و ارائه خدمت بی منت در کشور باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران