پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516549 تاریخ : 1399/05/02-13:48:32
,10025,
آغاز دوره عملی کارآموزی تابستانه صنعت بیمه

آغاز دوره عملی کارآموزی تابستانه صنعت بیمه

دوره عملی کارآموزی تابستانه صنعت بیمه با همکاری سندیکای بیمه گران ایران و حمایت و مشارکت شرکت های "بیمه دانا"، "بیمه معلم"، "بیمه کوثر"، "بیمه سرمد" ،" بیمه تعاون" و "موسسه ارزیابی خسارت بیمه ای ممیزان "برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، جلسه معارفه دوره عملی کارآموزی تابستانه صنعت بیمه، دیروز با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رییس و مدیران پژوهشکده بیمه، کارآموزان و نمایندگان شرکت های بیمه ای و ارزیاب خسارت مشارکت کننده در این طرح از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه ضمن اشاره به اهمیت این دوره، توصیه هایی را به منظور کسب نتیجه بهتر و استفاده از فرصت ایجاد شده برای دانشجویان و شرکت های بیمه مطرح کرد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز در ادامه، با معرفی ارکان صنعت بیمه و تعاریف مهم بیمه ای، رهنمودهای مهمی در خصوص حضور کارآموزان در شرکت های بیمه ای عنوان کرد. در انتهای جلسه نیز کارآموزان به طرح سوالات خود پرداختند.

لازم به ذکر است دوره آموزشی این کارآموزان از 21 تیرماه به مدت 40 ساعت در محل پژوهشکده بیمه برگزار شده و دوره عملی نیز از شنبه 4/ 99/5 در شرکت های یاد شده آغاز می شود.

فیلم ضبط شده این جلسه از طریق این قسمت در دسترس می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران